Friday, April 22, 2011

seputeh dan awangsa

Entah. Tajuk aku tak berapa tepat.

Dalam runsing esok ada bowling yang tak berhabis tu. Aku baru perasan. Bukan main tadi kat rasta gelak ibarat tak cukup oksigen. Ternganga mulut mendongak curik nafas. Sakai betul. Mak aku padahal sebelum keluar dah pesan. Kak keluar tu baik baik. Jangan hu ha hu ha sangat. Macam biasa. Terliar pulok. Hey kau tau tak ni parti hari jadi. Bukan parti orang selfish cerita lawak lame. Haha.

Sembur sembur nadiawani sebelah aku. Sakit jiwa bila kena ulang lawak wanita sembur mee kat natali dan z. Oh ya, mira esok tak kerja. Dia bawak zaneq. Rambut dah tak tebal. Mungkin sebab dah tua. Natali gagal membawa pulang tangan gajah nya, dan kabir sibuk panggil abe nak order air abe. Pokya makan tak kenyang kenyang mungkin sebab dia baru lepas berak berak. Aku pulak dari semasa ke semasa terpaksa kenalkan eli ni kawan matriks kitorang. Ya shuze paling lambat sampai. Degil. Rindunya pada yang tak datang. Ecah noman besah affa nani mai syaf hamster awan natra pali ped azeela.Tak kira minggu depan kau semua kena ada.

Dah, cekidaut.
ni birthday celebration untuk shuze dan wanita, bukan z.


wanita, sorry aku malas nak edit.


shuze (:

wanita (:

nadiawani sekarang suka twit mention justin bieber, tapi bieber tak pernah reply, mahupun retweet.

doktor mira sumpah kedekut tak nak kasik aku mc ikhsan.



kau rasa z kenapa. dia sakit gigi sakit telinga sakit semua dia sakit. alasan nak balik awal. gatal kau.


tu dia pemilik tangan gajah, bukan wanita. wanita pemilik leher gajah.

kabir seputeh dan pokya awangsa. sinonim kan.


last but not least. sila tengok gaya aku menyampai gosip artis. sempat ambil imej kabur je sebab gerakan rawak aktif sangat. nadiaw pulak haha kagumnya kau weh.


Sekian. Aku kerja esok. Bravo.


p.s: apa guna kalau diguna.

1 comment:

en.sani said...

hey nok, nah ambik award ni main jauh2....

http://hairussani.blogspot.com/2011/05/one-lovely-blog-award-versi-terpaksa.html