Friday, December 31, 2010

selamat tahun baru 2011



Halo semua. Amacam malam tahun baru ni. Sama tak dengan aku. Aku tengah berbalingan buih dengan kawan kawan ni. Haha. Gila sosial kan. Jangan risau. Tak ada unsur unsur alkohol. Saja berbuihan. Buih pun pakai sabun mandi bukan sabun basuh baju. So parti adalah selamat dan suci.

Sorang sorang kawan aku seperti kerasukan je bersuka ria. Tak lama lagi ada fireworks jadi masing masing dah standby dengan kamera masing masing. Buat video ucapan tahun baru pun beriya gila. Macam mat saleh lah. Dengan semua orang entah yang bukan bukan baju yang dipakainya. Muka dah berconteng conteng design dan font 2011 yang kreatif dan kritis.

Lagu bukan main lagi pasang. Sikit lagi telinga orang orang kl ni nak pecah. Cakap kena terjerit jerit. Dalam kepala otak aku terfikir fikir, nak nyanyi lagu apa masa dah 1haribulan nanti. Ecah dah hilang kawalan. Wanita tak payah cakap lah. Rambut shuze dah macam penyapu je aku tengok. Dengan besah dan mai nya lagi. Natra kalau tak terbongkok bongkok ketawa memang tak sah. Ni affa ni mentang mentang dah berhijrah, lagak nak orang kl je. Hamster lagi tahun baru lagi nak tambah tindik sana sini. Syaf mira dan natali asyik ketawa tunjuk tunjuk orang entah apa silap orang tu. Besah asyik kena marah sebab bercerita pasal kerja hey ni tahun baru tau tak enjoy lah. Nani asyik asyik tengok jam tak sabar nak countdown. Wow elli dengan z mentang mentang baru kenal asyik berdampingan je bergossip. Baling baling buih. Memang gaya hidup bandar.

kalau tak liar tak bandar

ni kalau duduk luar kl dapat tengok kat tv je

Dah lah jangan fikir bukan bukan. Aku yang seperti makcik ni menghadap laptop update cerita imaginasi aku malam tahun baru. Affa dengan siex menghadap tv tapi tangan rancak skrol mouse skodeng facebook twitter semua. Mata masing masing dah kuyu. Siapa cakap asal duduk kl je kau layak countdown sama sama depan fireworks. Dusta semua tu weh. Haha. Selamat tahun baru semua. Selamat 2011. Azam tahun baru, nanti lah sebab banyak sangat.


p.s: ni kat luar ni bunyi fireworks ke bunyi perang perang.


No comments: