Wednesday, December 22, 2010

selamat tinggal 2010.

Penat bermain dengan perasaan satu hari ni. Dari aku celik mata, sampai aku nak balik dah ke bantal busuk aku, masih ada yang sampai sekarang pun tergamak nak buat aku terasa. Oh kamon lah, jangan gunakan kemajuan teknologi untuk mengguris hati aku yang sentiasa mengharap cahaya nan indah. Mas (Emas), tolong jangan mainkan perasaan aku, asyik buat aku berdebar debar.

Jadi apakah pencapaian terbaik aku sepanjang 2010 ni. Jangan risau, bukan masa nya nak bukak cerita emas lagi. Haha. Kau asyik ulang je sayda benda yang sama. Memang meluat. Tapi, betul, harus cakap sikit. Sebab aku memang teruja dengan pencapaian aku yang satu ni. Sebab dalam diari 2010 aku, tak ada satu pun azam nak terlibat dengan benda kuning kuning manis tahi ni. Jadi, kau faham tak kenapa aku terkinja kinja bila nak cerita pasal emas. Haha.


Lagi, pencapaian terbesar sepanjang 2010 yang woi woi aku nak bangga ni, sgf semakin ukhuwah. Semakin rapat. Alhamdulillah, lepas lebih 10 tahun kawan, ni lah antara satu benda yang aku tak nak buang sampai bila bila. Ye, budak budak ni selalu gaduh. Tapi, kau tak perasan ke kau gaduh sebab sebenarnya kau care kat setiap orang. Sayang semuanya. Dan sebab sebenarnya kau dah faham setiap orang tu macam mana. Kalau tak, tak ada lah masing masing plan nak pergi bandung lah, deretan pre bandung lah, ali lah, makbul lah, jasima lah, entah mana lagi aku tak ingat. Tak adalah sikit sikit handphone kau berdenting denting setiap isnin ada meeting committee semua. Ah, apesal kau syahdu malam malam buta ni. Sorry sgf. Sadly, you guys are no longer my bestfriends. Because all of u are now my angels.

macam tersentuh kan dengan gaya potongan gambar


Dari aspek kerjaya, aku masih di takuk yang lama. Masih lagi eksekutif ter jelita di damini. Belum berpeluang lagi nak gulingkan pakcik aku. Haha. Tak lah. Aku cuma berharap kerjaya aku berkembang sikit lah. Semoga aku berkesempatan menari dalam video klip miley cyrus yang akan datang. Kau ingat kau sorang boleh jadi gadis mickey. Aku pun boleh *semangat*.

Sahsiah aku not bad lah. Dah pandai bersopan santun. Jalan depan mak mak, aku bongkok sikit. Mama senyum je tengok kemajuan aku. Haha. Nampaknya, aku semakin berakhlak. Bukan sebab perasan baik tiba tiba nak jadi ustazah ke apa. Tapi, haruslah kau sedar, umur dah nak jubli intan, tak payah nak perkata tentang orang (please lah wakil rakyat mana mana terbaca dan menjemput aku pergi dinner).

Ok lah, nanti kalau aku teringat lagi apa kemajuan diri, aku repot. Bai.

p.s: kena hati hati bila bercakap. aku dah terbiasa tersasul.

4 comments:

MomoN said...

jubli intan 25 tahun eh?
jubli perak 50? oh aku silap wish senior2 aku..haha kesian diorg :P

sheilazrien said...

sgf tue ape sayda ?!
:)

sayda dino said...

hazimah: haha aku pun main belasah je. tapi rasanya jubli intan lah haha

kak sheila: ala kak sheila, malu nak bagitau. haha poyo tau ni. sgf: supergirlfriend. hahaha

sheilazrien said...

supergirlfriend ~ !
:)
menariksz..jeles sama kamu, smpi sekarang maseh hang-out sesame..kwn2 kak sheila,kadang2 je jumpe..
:(