Wednesday, January 5, 2011

Pre- Dungun 3 (i, ii, iii): Rasta, TTDI

Ingat tak dulu aku ada cakap pre-dungun 3 adalah mandi air terjun. Haha. Macam kau baca je. Apa kata tu jadi pre-dungun 4. Sebab tak aci lah, berjumpa tapi tak update jadi pre-dungun. Hari tu masa lepak lepak, mata kitorang tertangkap satu artis ni. Wow, santek tau. Juliza Adlizan masih cun walaupun anak dah masuk universiti. Ni layak masuk beautiful nara. Lepas tu nampak kat twitter terus nak follow. Macam rakan karib je sembang tweet tweet. Haha.


galok jumpa artis mana tau masuk majalah mangga

Sempena tahun baru hari tu, walaupun malam tahun baru masing masing dah letih semalam nya bergelandangan, tapi sebab nak jumpa satu lagi awek SGF, semua sanggup bersiap siap dan berhujan mengharung orang ramai semata mata nak ulang la gi, siyeee ulang lagi cerita masa sekolah. Haha. Gila kau besah. Ketawa sampai hilang kepala kau. Lawak BDK, BDSDBKDK (kalau kau genius, kau dapat teka) adalah cerita cinta sejati menerima kau seadanya dari hujung ke hujung. Haha. Zack zack. Kau bertanggungjawab di atas segala perit kat perut aku bantai gelak sepanjang dua malam.


taktau bergambar nak guna tema apa.



ah-ha affa manja seh. ecah berhingus putih.



besah yang masih waras. aku rasa dia buat buat behave.



wah padahal ketawa bukan je hilang pedoman tapi hilang keseluruhan kepala. cis kenapa aku serem pulak ni.


Dan debaran nak menuju hari ini adalah sangat meletihkan. Haha. Semua persiapan walaupun macam ala kadar apesal mulut aku asyik nak terkantoi plan sendiri. Sumpah penat. Sekarang mata aku dah ada beg mata. Makin jelita. Hari ni kan aaar pagi pagi lagi dah telefon ramai orang sebab plan gempar itu. Banyak bil bulan ni memang aku blame maxis. Suka suka nak charge aku. Hari ni aaaar macam ramai pulak datang meeting committee haha poyo meeting. Semua macam ada. Dari muka biasa yang asyik asyik aku ecah wanita natrah z hamster affa eli sampailah yang sesekali baru boleh jumpa syaf mira pedon dan ha yang baru balik dari jumpa abang beruangnya nani. Hari ni kan aaaar tajuk perbincangan lebih kepada yang bermanfaat iaitu ke mana hala tuju bidang sukan budak budak SGF. Maka, pedon dah dilantik untuk organize projek sukan untuk aktiviti kesihatan SGF. Bising masing masing cakap tak reti kalau tak jerit aku risau kena halau dari rasta je. Haha. Hari ni aaaar birthday rahman. Haha. Happy birthday baby!


wanita, nani, mira

natrah, gua, rahman, syaf-cakap-tak-berhenti, hamster dan lesung pipit baru


nani lagi, mira, z, affa, pedorn, natrah, gadis jelita.


rahman, syaf, hasmter, awan, wanita, nani, mira, z (cis apasal aku asyik nak letak caption nama orang)


lagi rapat lagi ukhuwah.



nani sejak balik dari france, kening makin singkat. haha nak tiru wanita lah tu.


bukan. bukan baby ni.


Ha apa kata lepas ni kalau free je turun kl, kita minum minum teh bincang pasal hal kewangan negara pulak. Sekarang umur dah suku abad tak nak dah berbincang pasal rumah tangga orang. Caudemau.

p.s: dia betul betul bawak rezeki masuk, terima kasih SGF.

No comments: