Sunday, December 12, 2010

Awek sawan ketawa: Habikah Syamimah

Selain kawan kawan sekolah oh yang perempuan lah, nak nak yang pernah kat sekolah selalu menghasilkan gadis gadis yang langsung tak ayu dan bermulut celaka dan tak ada adab. Nak buat macam mana. Kau umpat macam mana sekali pun, budak budak ni tak kan jadi vogue pun.


Habikah Syamimah. Ya baru baru ni, galak benar lah makcik ni ketawa, aku pun kena paksa ketawa, sampai berjujuran air mata. Dah memang pantang dapat gelak sikit, konfem aku high weh. Tak sedar tengah ketawa ketawa, aku keluar kan tangan dari kereta dan lambai lambai pakwe kat luar yang tengah naik motor. Gatal, tadi masa kat ofis, tak ada lah pulak nak beramah ramah, kat atas jalan raya ni lah pulak nak tegur. Ha, agaknya polis ingat aku kena kidnap, maka dia suruh kereta aku berhenti. Ah, keji gila kata dah menjadi rutin harian harus meronda ronda padahal dalam cubaan nak pow aku.

Ha, kalau kau perasan, status kat facebook, twitter, ym, bbm semua berdoa agar hari ahad sangat panjang. Haha. termasuk aku sekali. Semua orang takut isnin. Sebenarnya orang yang suka ahad ni bukan malas tapi orang yang rajin bekerja jadi dia sangat menghargai hari ahad. Kalau masuk isnin kena berpenat lelah balik. Lagi lagi lah, jiran aku kak ikah tak ada, pergi main pong pong pong kat johor. Siyeee tinggal aku.

belakang aku tu ha kak ikah. 


ok, masa ni kak ikah cuma tunjuk dua jari dahulu, bukti diri sebenar tak tinggi. sebab jari sangat pendek.


haha. ni lah kak ikah, berkongsi kerusi dengan aku, tak sedar aku ni behsar ruang yang diperlukan.


p.s: kalau hari hari bermain, celah mana aku nak jadi dewasa.

No comments: