Saturday, May 8, 2010

hari ni sayang banyak mana, sayang banyak gila, sayang sampai esok

Lepas aku fikir lama, dan atas nasihat kawan, dan sebab permintaan seseorang sejak lama dah yang aku sangat rapat dan hargai setiap kehadiran dia , aku nak letak something yang agak penting dalam life aku kat blog poyo aku ni.

Dengan baik aku mula dengan dia dan perkenalkan dia kepada semua dan kepada blog, dengan baik juga aku cerita pasal dia, aku describe pasal apa apa yang buat aku jatuh cinta kat dia, dengan baik aku cerita macam mana aku curahkan sayang aku kat dia, maka dengan baik jugak lah aku harap aku akan bagitahu yang semua yang baik tu dah habis. Dah berakhir.

Memang tipu lah kalau kata aku tak sedih. Aku sedih. Gila ke apa, putus cinta tu tak sedih. Tapi, tak apa, sekurang kurangnya, aku tak menyesal sebab aku play role aku as girlfriend dia selengkapnya dan aku cuba sesempurna mungkin sepanjang tempoh 'baik' tu. Sumpah aku kata, aku sentiasa cuba nak jadi the best untuk dia. Cuma mungkin dia tak berapa faham lagi. Jadi, dia belum tahu macam mana nak gayakan biar nampak menghargai. Kalau dulu, aku rasa dia keutamaan dan kesayangan aku, sekarang dia adalah bekas kekasih hati. Ha, cukup lah tu. Tak baik cakap yang bukan bukan.

Terima kasih kepada ecah norman nani shuze dan wanita sebab kebelakangan ni dan sepanjang tempoh tenat aku, aku perasan korang selalu ada dekat. Korang buat aku tak lalu nak cerita benda sedih tu lama sangat. Azmi fendi shahmie dan bad, korang buat aku rasa aku sangat penting dan aku rasa kuat ceh ceh ceh sekuat korang, yelah selalu lepak dengan korang makanya aku nampak macam jantan. Kena minum kopi jantan.




p.s: hari ni kereta aku senyap je tak ada penumpang macam selalu. kesian je aku tengok beliau.

No comments: