Friday, May 21, 2010

kupu-kupu dalam perut

Sekarang banyak gila kerja. Kau tak tau dulu aku minah hina yang malas nak buat kerja. Homework buat buat siap je. Padahal tak siap lagi. Bila result periksa macam gampeng, aku salahkan kawan kawan yang kacau masa nak stay up malam buat homework. Kalau tak kan mesti sekarang aku dah sibuk sibuk nak musim bunga ke sejuk ke bunga ke kat oversea.

Meja tak muat. Setiap hari semakin bertambah fail atas meja. Mana nya aku nak simpan botol air aku lagi, handphone aku lagi. Tangan pun terpaksa simpan berpeluk tubuh je. Bawah meja tak payah cakap lah. Ada satu beg besar tempat letak kasut kasut aku. Kaki aku nak letak mana. Mengangkang. Tempat aku memang tak selesa kalau nak buat tempat menetap setempat. Sebab tak ada printer. Nak print, kena jalan jauh. Lagipun tempat aku laluan orang pergi mesin fotostet lah, ambik paper lah, nak tumpang lalu pergi stor lah, tandas lah. Terpaksalah tunggu suasana tenang dulu. Kena keluar dulu. Rimas bila duduk dalam ofis. Hina kan aku bila buat alasan alasan macam ni sebab tak siap kerja.

Tapi, nasib baik ada satu benda yang buat aku ada niat nak bekerja keras. Macam satu perasaan lah. Perasaan macam ada kupu kupu kupu kupu kupu kupu dalam perut. Wow. Perasaan yang malas lah nak cakap kau agaknya boleh teka. Perasaan c***a. Mesti kena misteri sikit. Ada bintang.


Nak tengok video kat bawah kena banyak bersabar. Leher sakit sikit lah. Ni bukan aku tau. Ni siti.



Akak siti, please lah. Saya nak jadi penari video clip akak siti.

Caucincau!

p.s: janganlah buang buang sebarangan. aku pun ada hati juga.

No comments: