Monday, May 10, 2010

pre-bandung 5 (a, b, c, d..): macam macam episod

Cerita malam ni. Pre- Bandung lagi.



Semalam baru aku sedar, dah berapa kali pre-bandung aku tak update sejak. Mana tak nya, rasa serba salah. Setiap kali pre-bandung, sebenarnya tak cukup orang. Balik balik muka aku, ecah dan norman. Loya tau tak, loya. Kadang kadang, nampak lah batang hidung wanita, hamster, awan. Dah lama tak nampak nani. Oh, tapi, lagi lama tak jumpa shuze.

Walaupun sekarang aku rasa sendi sendi aku sakit dan mata aku amuk amuk berair, pipi aku dah rasa bahang bahang macam baru lepas kena tampar, dada aku sakit macam dulu balik dan kepala aku berat semacam, seperti biasa aku nak juga merepek kat sini. Alah, yang sakit tu badan je, bukan otak.

Nani pun ada mms gambar, nak buktikan dia kuat belajar dan dalam masa yang sama lepak dengan kitorang. Kira jasad di tempat lain, roh di tempat lain lah. (cis, kenapa aku seram pulak ni)


Okayyy okayyy, masuk kali ni, dah berapa kali aku selak selak pintu peti ais semata mata nak dapatkan aura sejuk untuk cuti cuti hujung minggu nanti. Gedik tak gedik, aku nak jugak raptai. Cakap keluar asap lagi weh. Lepas ni kena rehearsel macam naik roller coaster pulak. Kena prektis konon konon muntah sebab mabuk main kat theme park jugak. Bersedia awal dan rapi.

Agaknya, akan sejuk macam ni lah kot.


p.s: cis cis. hausnya. esok kena korek korek tabung orang.

No comments: