Wednesday, May 5, 2010

Bila dah tua

Selalu terfikir weh sekarang agak agak macam mana nanti aku bila dah tua. Banyak mana kedut muka dan uban aku. Mampu lagi ke tak aku ketawa lasak lasak. Wah wah wah. Bila jumpa gang, ha masa tu dah nama lain, tak kisah lah nama apa pun, tapi mesti letak kat belakang tu, antik atau otai atau veteran, galak tak agaknya nak recall recall cerita lama.

Aku dah rancang dalam kepala otak bergeliga aku ni, kalau tak dapat duduk rumah bentuk bintang atau sebelah menyebelah atau atas bawah dalam kejiranan yang sama masa tua nanti dengan diorang, aku nak ajak diorang tinggal kat rumah orang orang tua lah. Bukan suruh anak jadi derhaka hantar mak bapak pergi rumah orang tua, tapi sebab mak bapak diorang yang tak reti reti nak berhenti berkawan. Gembira gila dapat sumbangan beras kat rumah orang tua. Aku pun dah ada janji temu dengan seseorang dah kat situ. Yes yes.


Walaupun nampak lopek, aku dah malas nak touch up touch up, aku tiba tiba rasa bersalah letak boifrenn ecah kat tengah tengah wanita dan nani. Nasib kau lah hamster. Kena pakai tudung.


p.s: semua dah selesai. akhirnya aku demam.

1 comment:

mulut jahat said...

hahahahahaha monyet la kau sayda! ooo muka kau je cam perfect. org lain suma lauya2 je. cilaka kau. wey apsal xde muka ikhlas? ok aku terasa.