Wednesday, November 18, 2009

Tak sangka aku tak ada langsung bakat menyanyi

Selama ni aku ingat aku boleh menyanyi sebab aku suka menyanyi masa buat kerja, mandi, masak, main internet, tengok tv, dengar radio...bila-bila masa pun aku suka menyanyi. Lagipun, aku yakin boleh nyanyi sebab aku pandai mengaji. Ewah. Walaupun ada gagap gagap. Tapi, rupanya aku menyanyi buruk. Sumpah buruk. Memalukan sebab aku tak malu menyanyi di khalayak ramai masa majlis hari raya tempat kerja aku. Siot, malu gila. Macam bunyi itik kena cabut sesudunya. Dan aku menerima banyak sungguh penghinaan dari diorang. Hmm. Taknak menyanyi lagi dah.




Gambar terakhir aku bajet suara aku sedap dan merdu gila. Haha.


p.s: petang ni main badminton dengan kawan2. tak sabar nak kalahkan diorang.

1 comment:

sha2samin said...

eyhhh, chantek la kebaya u..
gud taste!!!! ;P