Friday, November 20, 2009

macam bertahun lamanya

Hari ni aku dah jumpa member yang betul2 sekepala di office selain fendi, azmi, shahmie, bad.. iaitu kak ikah. Kalau selama ni aku memang di cop 'lost', rupa-rupanya kak ikah pun sama. EH, LAGI DAHSYAT. Entah jalan mana dia bawak aku tadi. Perjalanan ke kilang di shah alam yang sepatutnya mengambil masa tak sampai setengah jam jadi 2 jam setengah. sesat..wtf?? Aku menyumpah2 shah alam sepanjang perjalanan tadi. Lama gila dan aku dah mula putus asa. Tak sempat bukak GPS. Kalau bukak pun, aku tak pandai pakai. GPS kat sebelah pun memang tak boleh pakai. Gila Punya Sesat. Abang posmen pun tak guna. Bagi direction mcm haram. "Pegi stretttttt je, pastu nampak balai bomba, belok kiri". Siot betul. Flyover aku dah nampak mcm bersilang silang je. Macam nak tampar tengok kereta simpang siur. Dah nak muntah aku asyik pusing2 kat jalan yang sama. Nasib baik ada petunjuk.Nasib baik terubat sebab ketawa berdekah dekah dalam kereta sampai kereta sebelah jeling jeling. Lain kali takmo ar guna direction kak ika lagi. Haha.

p.s: Lamanya tunggu.

No comments: