Sunday, November 8, 2009

sahabat mulut puaka

Selain kawan2 sekolah yang sumpah aku kata korang, aku tak tipu, mulut mmg longkang habis, saka, dan sebagainya..seperti nani allen (especially), ecah mushrumganazzzzz, wanitam, hamster, NATALI, shuze (kadang2 shj), aku juga baru perasan mulut kawan2 di tempat kerja aku juga tak kurang hebatnya. Eh, tak2..Memang jahat betul.

Tengok ekor celak mata dan tahi lalat kat mata dah tau nani tempat pertama mulut jahat.Tak tau tempat pertama ke kedua. Macam sama level je kamampuan saka echah dengan nani.
Wanita..ni lagi sorang yang nampak mcm selalu muka sedih. Tapi suka mengeluarkan kata2 pedih mcm yang lain.Jangan tertipu dgn gaya penyayang shuze. Mulut jahat juga.

Aku tak tahu lah kalau orang lain kat tempat aku dapat bertahan ke tak di kelilingi oleh orang yang mulut tak agak-agak orang sekeliling ni. Haha. (Nampak sgt aku mangsa keadaan). Setiap kali berjoli dengan azmi, fendi dan shahmi, macam ada perang keluarkan idea siapa paling jahat mengutuk berlaku. Malas nak memuji diri sendiri. Tapi, aku tak termasuk dalam pertandingan tu. Aku cuma tukang DENGAR sahaja. Takde nasi2 tambah.

Kalau pasal kasut putih sepasang pun, boleh mencetus pertengkaran.



Tapi...sejahat mana mulut diorang pun, aku tahu diorang ni antara anugerah terbaik untuk aku. Terima kasih. Ok2..Cukup untuk kali ini. Aku jadi lapar bila taip banyak2. Tata.


Bahasa dan peribahasa of the day:
Cenanga
Gampeng
Paku dulang paku tersepit....Kata orang dia yang lebih.
Rumah dah siap, tapi pahat masih tersepit.


p.s: he loves me and i know it.

No comments: