Wednesday, November 11, 2009

Perkahwinan anak bos saya

Minggu lepas, anak en harith, Gibran (oh..my ex-scandal)..hahaha.. berkahwin. Akhirnya dia berkahwin jugak. Sebab sayang kasik lebih kat en harith, aku willing gila nak kerah seluruh tenaga menolong dia. Yelah..aku tahu aku orang yang rajin. Pagi2 dah sampai kat restoran seri melayu. Nasib baik breakfast 'banyak gila' pagi tu dgn fendi, azmi dan shahmie sebab banyak berkejar sana sini masa majlis. Tan Sri tu nak duduk situ lah. Dato' ni nak duduk sini lah. Tuan haji tu nak duduk sana lah. Ada rakyat jelata nak duduk tempat vvip juga. Tu memang aku mati kutu. Aku pass kepada azmi je. Haha. Tak cukup kaki. Tengoklah gambar kat bawah. Hasil kerja john-the-photographer. Kalau nak dia ambil gambar, kontek saya. Saya ok.



Ni pakai kamera handphone je. Sebelum majlis mula. Kena buat2 rajin dahulu.


Sangat klasik kan? Aku nak john ambil gambar kawin aku nanti.


Orang-orang yang paling kerja keras


p.s: bila turn aku?

No comments: