Monday, October 26, 2009

m.i.m.i

Dah 2 minggu usia nya dgn aku. Gembira betul aku dgn kelahiran dia. Hehe. Putih, bersih, menarik...Memang nampak menarik bila aku tengok lama-lama. Macam nak tidur dengan dia je. Tak nak berjauhan langsung. Kalau malam tak jumpa..aku cuma menghitung jam je bila nak pagi sbb nak berjumpa dengan dia semula. Betapa kuatnya sayang aku kat dia. Baru tak jumpa berapa jam sebab tuntutan kerja, rindu dah menggunung. Macam tu lah penangan cinta 'mimi'.

Kawan-kawan turut tumpang gembira dengan kelahiran 'mimi'.


Ini lah 'mimi'..cinta hati yang baru..Hadiah daripada ayah dan mama. Sempena menjadi anak yang solehah.

Tapi, apa kan daya..'mimi', i tak pandai jaga u sayang. I dah terbusukkan u sbb i terlanggar tahi anjing time i nak hantar shuze jumpa kawan dia. (siut kau shuze). I dah terlanggar divider parking sbb i tersalah estimate, ni semua salah kereta sebelah..I dah termalukan u sbb i fail reverse parking depan mat myanmar masa kat perodua (I tak tenteram sangat sbb mat myanmar tu kenyit2 mata kat I), lagi... i dah penatkan u masa i sesat nak pergi beli waffle kat A&W (ni semua salah GPS, i tak pandai pakai)...sorry sayang..i kecewa sangat..tp i janji, i takkan bagi u kehausan. Setiap minggu i akan hantar car wash belakang office i untuk grooming u. I takkan langgar lubang sesuka hati. Time kat bumper i slow2 je. I takkan buat u pening kepala atau senak sbb i terlupa nak break. I janji sayang. I sumpah jugak. Sumpah 1, 2, 3..


Sebab dah ada kereta, aku terfikir2..mcm mana lepas ni aku nak shopping weh!! Ah..takpelah..roger mama dan mengadu tak cukup makan. Pasti dia hulur, seratus dua. Lepas lah baju selai. Haha. Jangan bgtau dia!

p.s: mimi ni betina. mana2 kereta yg macho boleh lah datang mengurat. auwwww

7 comments:

NurulAzriKhalisah said...

oit kawan...
bile nk bwk aku jln2 naik mimi ko???
:-)

ain si penggemar belacan said...

weh..nak naik mimi gak

sha2samin said...

congrats for ur car..
eyh, i thot ur parents nk maintain number 777, wat happen?

hehe, selamat berfoya2 dah ade kereta, best2!! :)

Echah Sarudin said...

ah..benci aku nama mimi..lempang sedas boleh keta kau?kau memang aneh time bawak keta.sesuka hati masuk simpang sampai hampir eksiden.noman pun kagum dengan skill kau.haha

masmOna said...

sayda, asal boleh nak letak jugak nama mimi di mana-mana?hoho :p
tak kesahlah, sy pun mahu naik mimi.tapi pastikan awk master dlu spy tak langgar lobang, divider sume.heh.

sayda dino said...

nurul: jom. aku amek kau. kita pegi ulu yam nak?

ain: ye2..mari2..papaku pulang dari kota, papaku belikan kereta..(nampak sangat bukan beli pakai duit sendiri. malu)

shasha: melampau2 foya2 sekarang nih

echah: hahahahah. norman tak boleh buat skill tuh. benci aku

mas: nama mimi tuh manis sekali ok

NurulAzriKhalisah said...

suke3...
sayda nk bwk aku jln...
yeah...:-)