Thursday, October 8, 2009

aku ada hadiah untuk korang

Tangan aku berpeluh gila. Sejuk. Makan tak lalu padahal sebelum tuh aku lapar gila sebab puasa. Rambut dah terkeluar2 dr tudung. Tudung pun jd selebet gila. Hati berdebar-debar. Kaki mcm susah dah nak berdiri. Haha. Cinta aku semakin kesampaian. Aku tak nak orang lain dah. Memang dia sorang. (tak cover miang).

Baru je sebelum tu aku layan video klip dia. Semua lagu dia aku dengar. Sambil tengok, sambil terjerit2 mcm pergi konsert dia. Hahaha.

Malas nak type banyak. Tengok je lah..

hajar: u faizal kan?
FT: eh..haah..
hajar: kawan i nak ambil gambar dgn u.
(aku blushing!!!!!)
FT: hmm..tp i tak boleh berdiri la. i br lepas eksiden. u duduk sebelah i boleh?
(aku sekali lg blushing! omg, he's sooooooo adorable!!!!!!)

sayda: Faizal, u eksiden ke? (peramah kan?)
FT: Haah. thanx eh ambil gambar dgn i. Thank u very much.
sayda: eh, i yg patut ckp thanx.

amacam??