Wednesday, October 21, 2009

pakai otak lah

aku tau kadang2 blur, lembab, pekak, lost aku melampau2. makin lama makin menjadi2. tapi tu tak bermaksud, aku bodoh. memang selalunya aku slow bab2 menangkap cerita pun. sbb aku malas nak dgr cerita kalau aku mula dengar dari separuh saja. alasan nya, aku taknak susah kan hati aku nak pikir cerita apa tu. dan aku taknak susahkan pencerita ulang cerita balik. mulia kan? hmm..kadang2 sebenarnya aku paham walaupun dengar tak penuh, tp aku saja buat2 percaya cerita yang diorang tipu aku kalau aku tanya diorang cakap apa. hehe. aku malas nak amek port lah tu.

naim: sayda, bla bla bla bla.. (sumpah aku tak dengar)
sayda: apa?
azmi: memo kita makan kat vichuda tu cc ke kedai tu hari tu. sbb tu kedai tu tutup.
(aku paham tu melawak)
sayda: oh.. yeke.. (sambil khusyuk makan, sbb aku layankan je lah lawak tu, lagipun lapar kot)
anynomous: hey sayda, use your brain!!


aku rasa tu kasar. sbb hilang dah selera aku nak makan. ye, aku tak ada otak. dia je tau semua. dia la 'miss know it all'. wtf??!!

dia buat aku realize yang aku takkan jumpa kawan2 best selain kawan2 terhebat aku. baru tak jumpa tak sampai seminggu aku dah mula rindu nak bersuka ria dengan diorang. walaupun penat sampai semua orang demam.

No comments: