Friday, October 23, 2009

Wajihan's Wedding = Back to School

Pada 16hb yang lalu, tambah seorang lagi member aku yg dah menukar status bujang. Tumpang gembira. Dan aku mmg nampak wajy pun gembira. (weh, sapa tak gembira kalau kahwin kan). Bertemakan warna baby pink (kenapa kau pilih warna yang diorang boleh kutuk aku?) Macam la aku hitam sangat kan. Haha. Siot. Nasib baik ada solution. Dengan konon kreatif, aku pakai baju adik aku masa dia darjah 5. Aku form 5 masa tu. Lebih kurang 6 tahun lepas. So, corak2 di baju aku agak nampak kuno. Si mulut celupar ecah kata itu baju kurung adidas. Macam nak lempang laju2 je.

Sebenarnya, yang lagi mengujakan adalah sebab berjumpa semula kawan2 sekolah lama yg dah lama tak jumpa. Gila seronok. Jumpa kawan2 terhebat mmg wajib, tp bila dapat jumpa yang selebihnya adalah bonus untuk aku. Sbb aku jarang dapat jumpa diorang. Bila dah berjumpa, mulalah majlis perkahwinan bertukar jadi kelas form 5 yang hingar bingar. Pengantin tengah bersanding, diorang bergambar sakan sambil bergossip tanpa menghiraukan pengantin. Kalau aku jadi tuan rumah, aku halau sekor2. Hahaha. Tengok je lah gelagat diorang kat gambar bawah ni. Kau boleh agak betapa hingar bingar nya majlis orang. Heh, muka tetamu je banyak. Macam aku kata tadi, pengantin terbai. Haha. Kalau lah boleh kontrol masa, aku nak pause je time2 yang menggembirakan macam tu. Biar lama sikit.






ni je gambar wajy yang selamat tanpa dirosak oleh diorang


Ok, lepas bersuka ria di majlis kahwin orang, kami semua sambung kegembiraan dengan kembali ke zaman sekolah. Dalam pukul 5 tu, walaupun aku tgk masing2 dah mcm belacan je muka dan rambut, tp masih lagi bernafsu nak melawat sekolah. Pulang ke Tun Fatimah mcm mimpi yg aku tak pernah terpikir pun weh. Sumpah best gila..Rindu gila sekolah..Dapat hirup udara sekolah pun dah cukup bagus. Huhu. Lagi best, aku dapat jejak lagi kaki ke bandroom. Lagi best aku pegang Trombone. Lagi-lagi best.. ak u masih boleh tiup Trombone. yahuuuu..berlagu2 ok...Haha. Mampus, berlagak ke apa ke, aku tetap berbangga (kembang2..)

yang bukan bandgirl pun turut over. haha




last, but not least..dedicate gambar aku yg aku kiut. kiut gila. (ecah, kau saja tangkap gambar aku yg huduh2 semua, benci kau).


ok, cukup2 lah gambar2 ni. aku risau aku yang tak larat nak baca balik nanti. hehe. ecah, nani, shuze, affa, syaf, wanita, syeela, aku miss korang!

2 comments:

mulut jahat said...

sayda jerawat kau besar gila kat dahi tu!!! wahahahahaha jerawat aku skang dah tak tumbuh kalau tumbuh pun dalam kening so tak nampak. cun kan aku skang kan kan kan

Echah Sarudin said...

alah nani, sebab kau kaver rambut 'terhebat' kau dalam tudung.sebab tulah nampak kemas.cuba kau tak pakai tudung.nampak macam singa kelaparan.

sayda, aku ada gambar kau masa bedak tengah tertumpu kat bawah mata je.aku pun tak tau kenapa semua bedak tertumpu kat situ.haha.