Saturday, September 3, 2011

riang ria hari raya 1



Sukanya aku dengan perasaan aku sekarang ni. Perasaan berada di rumah yang dari tadi berpeluk tubuh tengok ciko meleset leset kat aku. Mama dari tadi jerit jerit kakak apakah makna raya kali ni kalau dari tadi tak mahu mandi dan fikah sibuk bersiap sebab ingat mak aku nak bawak dia pergi jalan haha padahal tipuan semata. Ayah aku dah membawa diri pergi jogging, katanya banyak makan raya kali ni, sedangkan kami bertiga perempuan perempuan gemuk bersantai sahaja di rumah. Haha.

Baru balik dari kampung memang memenatkan. Selain banyak kerja sebab tetamu tak putus putusss datang, faktor lain juga menyumbang kepada keletihan aku. Contoh nya cuaca. Rupanya malaysia negara tercinta jauhhhh lagi baik dan selesa suhunya berbanding kampung. Kampung ku di negara bersalji lah katakan. Kelainan masa juga dah menyebabkan aku sedikit jetlag. Sekarang aku tahu lah kenapa melampau sangat eye bag aku ni.

Beraya sakan betul kali ni. Eh, bukan kali ni sahaja. Setiap kali raya lah sakan nya. Tak ada sekali pun aku memakai baju kasual lebih dari 2 jam. Sebab selalunya aku memakai baju raya. Nenek, pakcik makcik aku, dan adik adik saudara aku banyak betul mencipta memori terindah dalam kepala otak aku ni. Oh, kamu juga. Hehe. Nah gambar raya aku selama 6 hari di kampung.


sesuai dengan tema diri yang skema, semua gambar adalah dalam bentuk senang diri dan jaga sedia


kalah urtv gittewww


kelopak tudung aku macam karipap karipap cinta kan


nampak tak paksu aku tengah bergelak tawa di belakang.



Bila tengok semua gambar aku tak sangka, pandai aku behave bila bersama keluarga. Haha. Kalau tak semua gambar tak senonoh. Haha. Okaylah, aku nak keluar nak ambik udara pasir gudang pulak. Rindu.



macho jugak bila aku ada kumis.


p.s: esok aku buat open house, mini punya. Kalau sempat, kau datang lah.


No comments: