Friday, August 26, 2011

Selamat hari raya aidilfitri 1432H


Di hujung hujung ramadhan ni, daripada prasangka buruk mengata aku cakap belakang, mengumpat kau, mengutuk kau, baik kau sucikan hati. Dah kira teruk tau tak 'berburuk sangka'.

Petang ni balik pasir gudang. Berdebar debar nak balik raya kali ni. Selain cemas sebab mungkin jem atau biasalah jalan raya sukar diduga, aku juga berdebar debar sebab arr arr arr balik dengan arr arr arr. Haha.

Hari ni juga adalah birthday adik aku yang jelita tapi kurang jelita dari aku. Tak sabar nak jumpa dia malam ni. Aku dah siap siap kan hadiah untuknya. Semoga dia berbahagia dengan hadiahnya yang penuh kasih sayang dan pemurah hati ini.

Takut kat rumah nanti tak sempat bukak blog, aku dengan rendah hatinya, memohon ampun maaf pada sekalian pembaca. Segala kata nista secara sengaja atau tak sengaja, harap diampunkan. Sesungguhnya, aku cuma lah manusia biasa yang belum cukup matang dan bijak mengawal tutur kata dan perbuatan. Semoga kita semua benar benar mendapat keberkatan aidilfitri pada kali ni.

Sebelum beredar, di bawah adalah gambar sekitar majlis buka puasa budak sekolah aku minggu lepas. Makan kat hadramawt gittewww. Makanan arab yang penuh kontroversi siap ada 'Musrom' soup dan pelbagai masakan kambing. Malangnya, aku tak sampai hati makan kambing. Sebab aku bayangkan kambing tu adalah mak kambing yang anaknya mesti tercari cari mana maknya telah hilang. Tengok, aku dah bergenang sekarang. Tempat pun spesial. Makan dikelilingi kereta kereta mewah. Cekidaut.

ada bentley, porche, lamborghini dan sebagainya



9903


sambil bersembang, seet tak habis habis paksa tokey tudung ajar cara melilit selendang. PAKSA ye.


p.s: jangan sedih sangat tak balik kampung, nanti orang kampung datanglah. haha.

No comments: