Monday, January 31, 2011

Pre-Dungun 5: Birthday Azeela

Nah, mula mula tengok gambar sosial dulu.



Haha. Tak agak agak konon sosial. Langsung tak. Tapi aku tak adalah bangga canang sana sini hei-semalam-aku-pergi-klinik-migrain-mintak-mc-kat-doktor-tapi-kantoi-doktor-tanya-cop-kat-tangan-sebab-masuk-kelabmalam.

Sabtu hari tu, walaupun sesat, aku berjaya sampai sendiri ke balakong. Tak payah gugel map weh. Haha. Siapa suruh tukar nama hotel, kan dah ketar ketar tangan takut eh eh dah sampai johor ke.

Pre-dungun kali ni lebih bermakna sebab ada azeela si cantik. Hehe. Dia nampak lagi cohmel bila dah berisi sikit. Entah lah, aku pun tak sure ni bergembira sebab selebret birthday azeela atau sebab masing masing dah kena rasuk sebab berjumpa SGF yang lain. Ni bukan seronok tau adik adik, tapi beronok-ronok (kata nuh-zul).

Penat tak payah cakap lah. Aku tengok semua dah macam luar biasa tak terkawal. Rumah orang weh rumah orang. Haha. Kenapa dah berumur 25 tapi masih suka main kumis kumis, main tepuk tepuk sebab berebut kerusi, main lipstik merah, main gambar maispes, main lompat luar rumah pukul 11 malam, asyik main main main.

tengok ecah, dah bersedia nak hyper.

mungil nya bibir

cekci nya hamster

ada seorang abang bibir bedei

makan tak nak berhenti

liar

liar sikit

dah tak liar sangat

sambung liar kat luar

happy birthday azeela. (identiti dirahsiakan)


p.s: mood cny, malam ni nak tidur lambat tengok cerita cina.

No comments: