Tuesday, February 1, 2011

khurafat

Macam mana aku nak feel tengok cerita hantu kalau sepanjang scene malam director dia pakai cahaya bulan bintang. Dah terpaksa mengisi masa kosong masa tengok khurafat tadi dengan berbalas bbm dan sms kawan kawan. Tengok timeline twitter. Balas komen gambar facebook.

Sedar sedar je, adik saudara aku tutup mata dan telinga. Bila tengok skrin, ah kantoi suara kerbau aku. Haha. Ah, aku benci lah cerita hantu. Lain kali pasang lah lampu. Kalau cerita nur kasih tu sumber cahaya melebih lebih sampai silau aku tengok tudung tiz.

Adakah ini balasan cuti tanpa sengaja aku. Lepas kantoi menjerit suara rabak, aku terpaksa cover macho jalan jalan kat jusco dan rembat selai dua sotong dan selipar baru. Selipar tangkuban perahu 14 rupiah aku dah menipis. Siut sakit tapak kaki aku dapat rasa batu batu jalan saiz apa semua.

Terboik lah cerita hantu melayu. Memang serem. Ni malam ni aku nak tidur kang aku tertengok tengok tingkap siapa nak bertanggung jawab. Tak apa tak apa, aku nak redakan kesereman dengan stalk adik aku punya facebook. Oh dah macam sembilu kasih. Malas ah belanja kau topap.

Tu awek gemuk pakai overall tu lah adik aku. Dulu comel. Sekarang tak. Sebab dia sekarang lebih penting kan picit henfon dari melayan cerita aku. Ah, soda lah dik.




Esok balik kampung yeah. Boleh bergurau dengan ciko. Dah lama tak timang dia tinggi sampai cucur atap.


p.s: adik manis, jadi lah diri sendiri. jangan asyik cedok idea orang. mak cik sebelah rumah tengok macam musibat tau.

No comments: