Wednesday, January 12, 2011

Rabu


Ha, terkojut tak dengan background baru. Haha. Malas nak berlagak, tapi banyak tu je lah blouse yang ada dalam almari aku. Semua yang tak ada lengan dan mesti atas lutut. Kalau tak, aku tak nak beli sebab tak kasanova.

Pening berpinar pinar kepala aku sekarang akibat tidur meniarap. Ingat nak berbangga weh weh aku dah tidur tadi nikmat tapi tak aman langsung bila sekarang aku menerima padahnya. Tambahan pula baru lepas sandar sandar kat sofa tempat kucing lepak tengok merlin minggu lepas. Kau tak mandi ke apa kucing.

Walaupun nampak macam gembira mempunyai kawan kawan yang sumpah best, tapi sebab ada kawan yang terhad aku adalah orang yang sangat kasihan ye. Selain jumpa sgf, aku sebenarnya sangat bosan pada hari hari bekerja yang lain. Tak ada arah tujuan hidup. Haha. Ha siapa suruh diskriminasi. Hanya nak berkawan kalau dia boleh ketawa kuat je.


Nah, bed time story



Ok lah, caudemau.


p.s: komunikasi berkesan adalah bila kau bagi peluang dia habiskan ayat dia, dan tanya dah habis ke.


1 comment:

мyΞ'™ said...

ko x amik kt shabby blogs ke? aku punye background da mcm taman-taman bunga cinta.. aah!