Tuesday, January 11, 2011

raptai hari sukan



Aku sebenarnya berdebar debar nak menggunakan segala stamina dan bakat terpendam pada pre-dungun 4 ahad kelak. Haha. Apa rupa sukan tu pun aku tak pasti. Yang penting, macam kena bergayut gayutan dari satu pokok ke satu pokok memang macam bahaya mana tau nanti sesiapa entah ingat makwe cun mana tu tengah hayun hayun nampak athletic sangat cara peluh merembes (ha semput tak kau baca ayat aku tak ada titik noktah, puan bijan cikgu bahasa melayu aku baca mesti marah).

Aku dari semalam dah start raptai ye. Nak biasakan fizikal diri dengan suasana sukan nanti. Nak siap siap kan kan mental menghadap provokasi rakan rakan hey kalau tak menganjing memang boleh carik gaduh. Haha. Dari tadi aku asyik tahan nafas lama lama nak test berapa jauh boleh pergi kalau bergayut ni. Tadi sebelum balik rumah menapak separuh du sebab cari dvd haha sambil berjalan sambil bercakap memang satu rutin menjana stamina. Balik tadi dah cycling kejap. Ha ni lagi taip tanpa henti nak kuat kan jari. Hmm, aku harap SGF yang lain gentar mendengarnya. Yelah, sebab aku memang kaki bersukan pun.

saja letak gambar aku nampak kuat, supaya kau goyang sikit.


p.s: nak pre birthday present please..


No comments: