Saturday, June 5, 2010

kaki televisyen

Hai. Kalau bukak tv sekarang suka tengok cerita apa. Sekarang aku dah ada jadual tetap nak balik malam pukul berapa dan sempat tengok semua rancangan kesukaan aku di tv. Yeah yeah, dah ada tujuan hidup. Dari isnin sampai ahad, aku dah susun senyap senyap dalam kepala otak aku apa nak tengok setiap hari. Gossip girl year 3, desperate housewives, the vampire diaries, csi, house, ghost whisperer, roh kembali, patung cendana tak lama lagi cerita orang minyak ke apa tah, aliff firdaus aku tak main, noktah buat erna pun aku tak boleh blah sebab rita rudaini cantik sangat (alasan supaya tak kena saman) tapi, cerekarama memang aku tak pernah tinggal.

Tak lupa juga, pertandingan kat tv. Macam baru baru ni AF sebab aku cuma nak tengok shahir saja. Sekarang mentor dan showdown 2010. Kalau mentor, aku nak sokong joe flizzow dan protogenya. Kalau showdown 2010, aku suka floor fever. Sokongan moral saja, tak payah sms masuk atau sms undi secara pukal. Sebab dulu aku dah puas undi undi undi faizal tahir masa OIAM. Hahaha. Baru baru ni aku mimpi faizal tahir. Dia kata dia suka aku macam aku suka dia. Lepas tu dia nyanyi kat aku lagu. Satu lagu yang cukup indah. Tapi, tiba tiba dalam mimpi tu, muka faizal tahir berubah menjadi iras iras saiful. Saiful oiam tu. Sebab sebenarnya dia nyanyi Ku Juga Mencintaimu. Ha, tu lah. Bila mat rock nyanyi lagu jambu. waddefak eh eh tak baik mencarut.

Nanti bila tengok showdown, kau vote floor fever tau. Janji tau. Sebab diorang macam best. Aku tak boleh undi. Nanti kredit habis.





p.s: rambut macam tu lah seronok, boleh buat bergurau.

No comments: