Tuesday, June 8, 2010

pekak tak apa asalkan peka

Sampai bila agaknya aku nak ada rasa macam ni. Hari hari penuh dengan penyesalan. Kenapa aku dulu pernah hidup dalam membuta butakan. Menidakkan menidakkan lah.

Tak apalah, rasanya, bukan salah dia. Tapi, salah aku. Sebab tak peka. Tapi aku sangat pekak. Ha, cakap pasal pekak. Dulu aku mempunyai sistem pendengaran yang baik. Tapi, tak lama. Sejak aktif dengan pancaragam, aku dah jadi kurang dengar. Pekak lah senang cakap. Kadang kadang, sebab aku tak dengar sangat apa orang cakap, boleh buat gaduh sebab aku tak mampu nak dengar dengan baik bila bila orang tu cerita masalah. Padahal, aku boleh lagi membaca. Kalau aku tak dengar, apa kata kau tulis.

Tengok tengok. Padahal aku nak mandi. Tapi tersangkut nak merepek kat blog dan lalai tengok video ni hah. Dulu aku pernah suka Irwansyah. Dia nombor 4 dalam list artis lelaki kesukaan aku selepas faizal tahir, anuar zain dan adam.




p.s: tak baik tau buat buat tak nampak kehebatan orang.

No comments: