Monday, September 10, 2012

Padang golf

Hidup macam nomad seh sekarang. Haha. Tapi tak apa. Aku enjoy hidup macam ni. Boleh belajar banyak jalan baru.

Kasik je apa apa permainan ke cerita bunuh bunuh ke cerita hantu ke kena berkenalan dengan ramai orang ke jumpa pelbagai orang ke memang aku berani kamikaze. Tapi bila berkenaan dengan kereta dan jalan, haaa tu gua angkat tangan surrender. Apa ke aku tak berjodoh dengan jalan. Dah 5-6 kali datang rumah maklong aku pun aku masih menyasar terlajak masuk bandar lain. Haha. Sakai kau sayda.

Bukan main macam pendekar tawan gunung angsi, berlagak gayut macam monyet masa skytrex dulu, menjerit booo sana sini orang yang tak main roller coaster, ni nak masuk gua tempurung bukan main kobar kobar lagi. Tapi bab jalan raya dan arah jalan raya memang fail. Ada ke sesiapa yang boleh sistem kan otak aku agar tak bebal sangat bab jalan raya? Biar kan aku membelah jalan raya dengan berseni nya. Tolong lah.

Ni esok aku nak ke tempat kerja ada harapan terlajak ke klia. Haha.

Oh ya. Tengok baju aku waaaaah macam rempz gitew tapi tak reti bawak motor. Bawak kereta pula asyik sesat. Berangan cun macam tuan puteri saadong agak nya. Zzzzz.

Luas nya muka you. Macam padang golf. <-- kata hafiez dalam hati. Dan aku terpaksa kerat sikit muka sendiri.

No comments: