Sunday, May 27, 2012

partayyy hard, bebeh!

Halo halo halo. Apa macam weekend hangpa semua. Aku punya sumpah best. Best sangat!!! Best yang sungguh yeay yeay. Haha. Bermula dengan seprais hafiez datang membawa aku berjalan jalan dan melakukan semua anak anak muda punya aktiviti. Aktiviti yang sungguh liar. Haha liar lah sangat kalau main bowling tu. Oh ya, hafiez hebat ye. Penat aku berdoa dalam hati semoga semua bola ke longkang atau ke belakang memandangkan aku adalah kaki bangku sama sekali. Main bowling macam lee chong wei eh nicol eh safee eh nampak sangat pengetahuan am gagal. Memang hebat. Nampaknya boleh lah dijadikan sukan keluarga. Yeay !

Keliaran diteruskan lagi dengan partay partay partay untuk bakal sang perantin. Minggu depan dah nak kawin, tak sabar rasanya nak tengok dia dengan baju pengantin dan veil. Bachelorette party untuk echah sesungguh nya sungguh rawr. Liar sebab dah lama tak berjumpa. Masing masing tak nak kalah. Terkinja cucuk langit nyanyi lagu jahat, that's not my name, nenekku pahlawan, apa saja, hit me babay one more time, bingung ku bingung bingung jadinya aku tak tahu tajuk dia apa, beribu sesalan dan sebagai nya. Nyanyi dengan penuh kebuasan. Kalau mak aku nampak, memang kena pelangkung. Semua sekali di situ kena juga hahaha. 

let's partay hard bebeh !

paling crispy adalah bahagian kaki

Tambah tambah memandai nak jadi liaq sangat depa dok pakai baju animal print. Paling ikut tema affa. Kata nya uniform penjaga zoo. Diikuti seet, tema safari terus. Hamster cuma liar di skarf nya. Shuze nadiaw natra natali memang selamat pakai kuda belang. Wanita, ambil haiwan bersisik sesuai dengan nya yang lidah bercabang, ular. Nasib baik aku menepati tema. Binatang yang jarang jarang difikirkan nak jadikan inspirasi. Iguana. Haha. Lain kali aku harap tema nya adalah lebih mudah. Polka dot ke stripes ke batik ke warna kulit ke.

masih dalam kawalan

dah mula buas tak duduk setempat

tengah bergembira, tertangkap satu entiti ecah di belakang. seremmmm


kan ? buas kan ? haha. mama, itu bukan kakak.
bukan. bukan aku yang diraikan.
selamat ecah! sayang kamu dari dulu, sehingga surga.
Baik lah kawan kawan, kita akan sambung bersuka ria lagi minggu hadapan. Kali ni dengan uniform. Dan lagi penuh lagi kedatangan. Besah, zack, syaf, nani, mira, mai, adhel, azeela, wajy, dan pedorn.  Harap harap aku dan semua beringat agar tak rabak pakaian kita kelak. Lagipun tu majlis kawan kita. Jangan dengan echah sekali baju jadi compang camping. Maklum lah, liar. Haha. Echah, sayang lu !

love u supergirlfriends !


p.s: thank u shuze and nadiaw, plan mu sungguh teliti :p
p.ss: thank u sayang, membenarkan i mengalami zaman muda yang meriah (: oh suwit gitu ayat aku


No comments: