Sunday, April 8, 2012

seperti di surga


Sroot sreet sroot sreet. Alahai kesian betul aku tengok dari tadi tak berhenti henti sedut hingus. Menahan hingus dari tertumpah adalah mengemosional kan ye aku tahu. Mahu saja aku mengambil tempat mu supaya aku sahaja yang menghadap siksa mu itu sayang.

Sungguh geli sekali bila aku baca balik.

Seronok betul berada di rumah sendiri. Dengan tv terpasang tak ada siapa yang tengok. Dan telinga menangkap bunyi kamera fikah mengambil gambar ciko dan bubu kadang kadang ada sayup sayup dengar suara mama dan ayah berdengkur. Harmoni. Menjeling handphone sekali sekala kot kot mr handsome ada wasap manja ke apa, woi surga nya rasa sekarang ni. Lagi surga esok baru ahad dan aku masih bercuti isnin nanti. Weehoooo !!

Hari ni, aku kira kira aku betul betul berada di rumah adalah 3 jam sahaja tak termasuk waktu tidur. Selebih nya adalah aktiviti outdoor bersama mama, fikah dan hafiez. Mama sungguh liar sekali bila aku pulang ke johor dan melupakan ayah tertidur di rumah. Hahaha.

Saja saja merepek. Sebab sebenarnya aku tengah skodeng timeline. Kot kot lah kan hans isaac reply mention aku.


untung nya awak sayang, bergambar dengan datin norjuma. err, maksud gua bergambar dengan tudung juma.


p.s : yeayyy, tinggal beberapa lagi yang tinggal (((:


No comments: