Sunday, August 21, 2011

jefri sandha



Kalau lah kau tahu betapa kejamnya aku paksa jari aku taip laju laju walhal perut aku sedang memulas teruk sekarang. Ni semua gara gara aku yang perasan aku dari negara timur tengah melantak segala macam lauk pauk masa berbuka dengan 9903 semalam. Cerita semalam aku update esok lusa lah sebab kumpulan gambar tak banyak.

Tadi sgf tak habis habis nak berjumpa. Takut rindu katanya sebab kelak tak berjumpa sampailah masa mira kahwin nanti. Rasa tak adil sangat. Oleh sebab aku datang lambat tadi untuk buka puasa, aku dapat kerusi yang tak ada penyandar. Nasib baik meja belakang ada jeff (pakwe hensem) yang sanggup pinjamkan belakang dia untuk aku bersandar. Thanks jeff.

Kata jeff, dia kerja kat laut dalam. Kira pelayar lah kot. Selalu berlayar setiap pelosok dunia. Jadi kami bertukar tukar alamat ym. Mana tahu dia nak belikan aku keychain sejak dia tahu aku memang gilakan rantai kunci. Sempat jugak kan bagitahu hobi sedangkan aku sibuk sebenarnya melayan telatah hamster, shuze, syaf, nadia dan natali.

shuze lei


hamster dan natalia


bersama cawangan subang


selca


macam biasa, aku terkeluar


nampak tak adik comel di depan tu

Jeff dengan aku ? Ala macam biasa, asal cerita berangan nama kena jefri atau azlan atau johan. Mana ada lelaki kacak belakang aku. Kalau ada pun, mahukah dia tumpangkan belakang dia untuk aku berteduh eh bersandar bila tengok perangai aku. Kau tengok.

macam lipas

rimas kan

Okay lah. Taknak buang masa. Esok masih bulan puasa. Cepat niat. Selamat bersahur.


p.s: jangan lah perli perli sangat.


No comments: