Saturday, April 9, 2011

Meeting supergirlfriends

Kenapa entah malam tadi bukan main penat lagi. Aku saspek sebab over sangat masa committee meeting malam tadi dengan sgf. Dari aku solo, berdua, solo, berangkai, berkumpulan, berdua balik, ha solo balik, aku tetap dengan takhta paling awal sampai. Cis.

Nasib baik ada coklat adik wanita. Kalau tak, memang tak ada hiburan. Ecah yang tak habis habis merijek rijek abang rasta bawa menu ternganga nganga mulut mengetawakan tudung z. Haha santik. Kali ni manik di tepi, bukan di tengah. Di kala semua orang sibuk dengar natra gebang apa tah dekat pokya, norman terangguk angguk kena tipu, aku boleh dengar nani si dagu runcing sebelah korek korek gosip dari affa. Haha. Affa mana ada gosip melainkan keretanya baru menyagat divider jalan. Aku pulak memang tak ada cerita. Aku suci. Tangan aku rancak roger budak lain. Mana mana. Mana hamster syaf nadiawani natali kab shuze besah mai azeela pedon mira semua ni. Tak sampai sampai lagi.

Tengah skrol skrol handphone aku tergamam. Rasa macam nak nangis tengok kekejian orang. Apesal semua status kat fesbuk twitter ni semua pasal maharajalawak ni. Kenapa tak ingat kan aku. Ah. Siye. Aku terlupa nak tengok semalam. Terpaksa pulun tengok senyap senyap semua sekarang.




p.s: tak dapat tengok pun tak apa, ni kat depan aku ni semua pelawok jugok.

No comments: