Monday, February 14, 2011

percuma tapi harum

Di kala mata aku dah nak karam, hiruk piruk pun dah tak mampu nak angkat kelopak atas, kecoh kecoh kain pelikat ni lembut lah kaler tak ceria lah, aku tak nak ambil pusing. Aku tetap malas nak balik ke tempat aku. Aku nak layan jugak sasau ngantuk.

Sedap sedap delete berderet spam email masuk telefon bimbit, sekalian dengan mms free bunga mawar merah dari maxis, rasa nak emo pun ada. Tak nak tak nak. Free pun tak nak. Kalau dapat bau ok jugak. Ni hapak weh tadi tercampak ke kasut kak ikah. Si ikan gemuk ni langgar jalan pengkor kaki sampai terpelanting telefon bimbit aku.

Nasib baik hari ni hari kasih sayang. Sekali teeet bunyi polifonik telefon bimbit aku berbunyi. Siut ada lagi ke email berantai. Dengan acuh tak acuh, aku skrol cari option delete message on mailbox and handheld, cis sekali tak ada. Rasa nak bentes je yahoo. Apesal apesal. Oh, rupanya ar rahman forward mms sekuntum bunga merah tadi. Haha. Sungguh mengharukan. Sob sob. Wangi sayang bunga awak bagi. Setulus cintamu.

Ok, lah bai. Tak suka buang masa.


p.s: rupanya awak ada perasaan yang sama (:

No comments: