Sunday, April 18, 2010

i would do anything to ease your pain

E: Weh, pek tu tinggal satu
S: Hah, hambek lah. Kang kita rugi. Kita share share. Kau ambik yang botol kecik tu.
E: Banyak cantik kau. Share share tapi aku dapat yang kecik jek.
S: Haha. Yelah. Kau rasa stock kita tahan sampai bila.
E: Setengah tahun

ni sebelum aku tekad nak angkat 'benda' tu


Kat ofis aku pulak.

E: Aku dah bahagi sama rata. Cepatlah makan sama sama.
Lepas makan.
S: Gua rasa gua weng gila dowwwhhh.
E: Lu ambik terlebih dose ke. Tapi gua pun dah rasa terbang terbang. Gua nak meniarap kat opis lu boleh ke.
S: Boleh je. Gua rasa bulan depan kita kena tambah dose lah. Gua nak lagi feel. Eh, jarum lu tadi bersih ke tak.
E: Gua lap dah tadi. Jangan risau. Selamat punya.


tengah 'high' pun, member aku boleh jumpa benda ni kat meja kawan aku, maka, dia perdajal.


Akibatnya, mungkin kerana 'benda' yang aku ambik tu, aku buang buang hari ni. Tak apa lah kan. Sekurang kurangnya ada lah jugak aktiviti aku pada hari ni.


p.s: sayang, let me ease your pain.

1 comment:

sheilazrien said...

apekah tarian yg cube di t0njolkan ?!
HAHAHA.. k0rang mmG close camnie ek?!
kak sheila kat ofis smua buat keje masing2..

b0hsan gellar..
HAHAHA..
yg sekepala xramai tp keje laen shift..malang (>____<)