Thursday, April 15, 2010

Sekitar Hari Keluarga Damini Corporation

Macam ni lah hidup aku hari hari. Balik kerja awal bosan. Balik kerja lambat pun bukan ada apa nak buat malam malam. Nak mengutu rayau, tak dapat cekkkk. Taknak kena cop kupu kupu malam dah. Kadang kadang ok lah. Ni lah hasil balik dari kerja tak kira cepat atau lewat, aku masih sempat nak update diari hidup. Cerita sikit sikit kat blog, baru lena tidur. Baru lengkap hidup. Ni kalau aku jilid hasil tulisan aku memang mengalahkan ex-tesis aku.

Nah, rutin hari bekerja

6:21 pagi: Alarm aku start bunyi. Snooze snooze.
6:50-7:12 pagi: Bangun. Stretching stretching. Mandi.
7:20 pagi: Mekap. Iron tudung. Siap.
7:30 pagi: Pergi kerja. Drive dengan hemah sekali.
8:00 pagi: Kalau aku pecut, sampai dalam 10 minit je. Tapi, nak buat macam mana kan, kereta aku tak ada lah kebal macam kereta shahmie. Boleh langgar apa je yang halang lalu lintas.
9.00 pagi: Mula kerja. Kenapa bukan 8:30. Sebab masa tu enjin aku belum panas. Kena ada sesi kutuk mengutuk sesama rakan dulu. Barulah selesa bekerja.
9:00 malam: Balik dari kerja. Lepas lepak dengan kawan kawan. Atau jalan jalan kat midveli atau taman tun atau pun lepak dalam kereta lama lama layan lagu.
10:00 malam: Layan facebook. Skodeng sana sini. Cari bahan kat youtube. Dengar lagu sambil update Saydino's Story.
11:00 malam: Mandi. Baca doa tidur. Dan tidur.
2:00 pagi: Terjaga sebab rindu. Lalu, sambung berdengkur.





p.s: i love u and it grows everyday

No comments: