Sunday, April 11, 2010

Penyedut hampagas

Hari keluarga baru je selesai. Bila sebut hari keluarga, sepatutnya, gembira gembira dengan keluarga. Aku gembira gembira dengan mama dan fikah. Dengan geng. Tapi, terganggu dengan sikap segelintir orang yang sangat pentingkan diri sendiri. Cuma fikir apa apa yang ada kebaikan pada diri sendiri. Tak fikir nasib orang lain. Cuma fikir tu bukan kerja dia dan gatal mulut petik nama aku. Memang dasar licik nak cabut lari. Cuma fikir nak nampak cantik gila lalu datang lambat. Peduli hapa dia kalau majlis tak berjalan lancar gara gara dia datang lambat sebab nak melaram. Aku ambik gambar pun tak sempat. Nanti kau. Selfish ye. Nasib baik ada geng yang sukaria nak ronda ronda port dickson. Terhibur dengar diorang mencarut.

Ni, aku dapat penyedut hampagas gabak ni nak letak mana ya. Nak gadai, siapa nak beli. Nak trade in, mampus orang gelakkan aku. Nak join bisnes carwash, merapu gila. Siapa kahwin dengan aku memang untung. Aku dah ada penyedut hampagas saiz xl. Dah tak payah beli.



p.s: Rasa rasanya nak sayang sampai bila. Tengoklah. 2-3 tahun ke. (dalam hati meronta ronta nak cakap sampai syurga kucintamu)

No comments: