Monday, July 27, 2009

4.03KG

Hah, 4.03kg bukan berat badan aku menaik atau menurun. Tapi berat baby kak nor (officemate @ makcik) yg baru lahir minggu lepas. Sgt adorable. Sgt kissable. Yes, aku pon nak gak baby yg sgt cute mcm tuh. Tapi boleh tak aku tak nak melalui beranak tu? Nak, bila sampai satu masa tiba2 je dah ada babies kat sebelah. BABIES ok? Bukan 1 tp nak banyak. So, sempena keluarnya baby kak nor tu, kitorang beramai2 pergi melawat dia kat hospital. Baby yg bernama Muhammad Irfan Haziq-yg sgt comel, masih belum sesuai nak jumpa makcik2 gorgeous ni lg sbb dia ada masalah sikit. (Sumpah nampak kiut dlm gambar, kalau dapat pegang sure lg best kan?) So, lets pray for his health guys!!



Sebelum gerak, main2 ambil gambar dulu. (abaikan aksi mulut huduh aku)

Aku and si cantik hajar

Bersama hot mama (ambil berkat)

Representing all Damini's queensssSS


p.s: Kenapa kau jaki sgt dgn aku?

No comments: