Saturday, July 18, 2009

Bila kau cinta tapi kau takut


Dengan tajuk yg aku pon susah nak interpret, aku try terangkan apa yg tgh berlaku kat sekeliling aku sekarang ok?

Bila orang yg kau suka tu, dah ada boyfriend, kau rasa serba salah tak nak main cinta dgn dia? Bila kau tau dia tak kan senang mana nak lepaskan boyfriend dia, kau berani tak nak main cinta dgn dia? Bila kau tau dia tak kan suka kau, dia suka gila boyfriend dia, dia anggap kau mcm abg, layan kau sama mcm dia layan org lain, aku rasa tak adil gila kau nak marah dia sbb semata-mata dia kawan dgn org lain jugak. Lagi tak berhati perut, bila kau babitkan aku sama dlm masalah kau. "Dgn member sendiri jgn cepat ambik hati". Aku tak kan amek hati dah which means, aku dah takkan nak care sgt pon.






Ni cubaan aku nak amek gambar ada efek2 blur and sharp. Model tak tahu gambar dorang diambil.

Ok, approaching 2nd salary aku, aku nak share something dgn ramai org. Apa yg aku dah berjaya achieve dgn 1st salary aku. Dgn gaji aku, aku berjaya bayar sewa rumah, bayar phone bill, internet bill, insurans pakai duit SENDIRI!!! yes2!!! Mari tepuk tangan ramai2. (padahal dah ramai org buat) Apa yg buat aku rasa bangga dan terharu dgn diri sendiri adalah, aku berjaya bagi duet kat parents, selebret birthday boss lg. Ok, tepuk tangan sekali lagi!!! Dan lagi kejayaan yg agak besar, selain aku masih berjaya beli makanan pakai duet sendiri, byr duet medical sendiri, join beli camera, dan beli officewear sikit, aku masih ada savings RM200. Sila tepuk tangan kuat2!!! Hahaha. (Gila berlagak dgn diri sendiri sial)



Next aim aku adalah belanja ofismate. (sbb diorang selalu 'payung' aku *wink*)

No comments: