Friday, April 10, 2009

Akhirnya tak perlu ke kelas lagi.

Ha, lepas ni, dah tak payah bersusah payah ke kelas lg. Benda yg dah lama aku tunggu sejak aku berumur 8 tahun. AKU DAH RASA BOSAN KE KELAS MASA AKHIR TAHUN DAJAH SATU. (yes, im serious about it). Seronok pulak bila imagine yg lepas ni, aku dah tak payah tahan2 ngantuk masa kelas, tak payah tahan2 nak berborak masa cikgu mengajar. Haha, seronoknya! (aku tau ramai ckp, nanti lepas kerja mesti rindu nak pergi belajar balik) Mungkin kot? So, apa kata, adakan sistem mcm ni, sebulan belajar, sebulan bercuti, sebulan bekerja, lepas tu repeat balik sampai lah orang tu konfem nak bekerja secara tetap. kan? Yeah2, tak payah pergi kelas! Eh, kenapa tiba2 aku rasa lain pulak? (Mode sedih, sbb lepas ni dah susah nak jumpa classmates aku yg aku rasa menghiburkan).Gambar 1: Kenapa la budak2 kelas aku (yg kat belakang) mcm main2 bawak kapal terbang?
Gambar 2: Belakang Dr Henk ada sesuatu (Nurul).haha
Gambar 3: Hanya 6 orang saja budak melayu batch aku (eh, 7)
Gambar 4: Perbuatan aku nampak over


Sebenarnya, belum boleh gembira sepenuhnya, sbb exam dan tesis masih belum setel. ceh~

p.s: Desmond, camera kau berkualiti, so aku ambil. Trimas.

3 comments:

desmond-t said...

thank you, RM50 untuk setiap gambar yang diambik... jumlah Rm200... kau boleh bayar cash masa exam la k?

ain si penggemar belacan said...

mal?gila nya pemalas kau nih nak pegi ke kelas rupanya??tak sangka aku!!aku malu!

ain si penggemar belacan said...

hah lupe plak nak ckp..anda telah di tag..tahniah!