Thursday, March 12, 2009

Saya rasa itu bukan seksi.

Baru-baru ni aku ada tgk 1 gambar (kawan aku). Mungkin dia rasa dia seksi,tp aku rasa ramai yang akan kata tak, sbb "itu bukan tali dress kau". Akhirnya, nampak seperti tak sesuai apabila malas nak tukar kepada tali lutsinar. Katakan tidak kepada 'transparent'.


Ni seksi. pHewitt!!


Dress tanpa tali ni dah cukup lawa.Cuma... put the pants off jolie!


Really admiring her style. Aku rasa paris selalu nampak hawwttt! (ini pun seksi)


Pose + baju buat lindsay nampak seksi.Good try.(tali hitam tuh baru la accepted)


Aku rasa apa-apa yang kita pakai semua boleh nampak seksi, depends on masing-masing punya opinian la kan. Tapi,kalau yang kau pakai tu seksi yang menampakkan kau pelik, kau tetap tak akan nampak seksi walau luas mana pun kau cuba dedah. Kesimpulannya,macam mana nak nampak seksi?




p.s: special thanx to http://www.thehollywoodgossip.com.aku cilok gambar kau

4 comments:

sha2samin said...

hahahaha,
soet je post kau nie..
aku tahu kau refer pade sape
agagagagaa, nice one!! :)

now aku tahu cane nk jd seksi
ngeee

Anonymous said...

siannn jeles tngk org seksi die taklahh dah ngutuk plakk. tulahh mentality lemah dan rendah gileee. tolonglahhh..... cantik ke ko????

Anonymous said...

weh anynomous,kau baca diam2 sudah la.agak2 budak nih mmg cantik kot,kalau tak pon,mampos die la nak cerita pasal apa pon.kau yg lemah mentality.or maybe tenaga batin ko pon lemah jgk.

sayda dino said...

asha: eyp, mana ada weh.aku tak refer kat sesape pon. =p

anynomus1: aku mmg cantik.kenapa?

anynomous2:kenapa tiba2 tenaga batin?o-ohhh..aku ada ckp pasal apa2 tenaga ke?hehe.biarkan dia.