Saturday, March 21, 2009

Aku dah tak boleh meniup rasanya

Masa kat sekolah dulu, selain belajar (ewah), aku ada join pancaragam. 5 tahun main trombone, perform outdoor, orkestra, show sana sini, tp percaya atau tak,kalau lah aku dapat balik pegang trombone tu, aku rasa aku mmg dah tak reti main. Sia-sia pulak aku rasa kalau aku dah lupa nak tiup mcm mana. Yelah kan, dah training siang mlm, perform rata2, kena denda, mendenda junior lg,(ada pelbagai jenis denda,antaranya,lari compund bawak instrument pakai spec).. tp kalau sekarang aku dah tak boleh nak main balik, sayangnyaa. Dulu, mcm2 lagu aku pernah main. Dari jd backup sampai solo pun pernah main. Sekarang, nak tiup untuk tuning pun hancur.



Kalau tiba-tiba aku dapat chance pegang or dapat beli sendiri trombone tu, byk lagu aku nak main. Seagate Overture, Children of Sanchez, Macho, Amiga, Blue Ridge Saga, Exaltation, (lain aku tak ingat). Agak2, kalau aku balik sekolah semula, trombone aku mesti dah tergantung kat dinding jd pasu bunga. Ya, aku miss gila nak duduk bandroom belek2 skor, jamming dgn bandgirls lain.

6 comments:

mulut jahat said...

eee muka kau comot sial. apsal aku xde sobs

faraeira said...

ceh.aku baru nak bagi skor ni nak panggil ko masuk band aku. =p

sha2samin said...

miss band stf :(
miss men snare wpon i knw i xterrer pon, hahaha

NKxvii said...

pesal aku xnmpak pun kau?
hahahaha

Anonymous said...

tuuu sayda sebelah nuha yang berspek haha
miss sial band

sayda dino said...

nani: aku comot gila! haha. muka busuk tp bau wangi.

hana: haha.aku nak weh!!

asha: jgn gitau kau tak terer sbb semua org tau sha

NK: eh kejinya kau? aku yg putih tu la!!!!

ayu: haha.aku miss gila band!jomla buat band nak?