Monday, March 16, 2009

Jangan sangka yang depan mata tu akan jadi milik kau

Kadang-kadang, aku perasan, bila kita lihat benda yg selalu ada depan mata kita tu, sebenarnya kita selalu abaikan. Mungkin dah lumrah manusia, yg tak suka menghargai apa saja depan matanya. Tapi bila benda tu hilang, barulah mula nak hargai. Mungkin juga yg kita selalu ingat benda dpn mata kita akan jadi milik kita sampai bila-bila. Padahal, bila kau tak tahu menjaga, menghargai dan membalas sikit jasa baik benda tu, kau jangan ingat benda tu selamanya nak bertolak ansur dgn kau. (kat sini lah orang2 tua ajar, dah terhantuk baru nak tergadah). Kalau kau terbaca ni, kau jangan nak meneka2 aku sedang bercakap pasal siapa.

Oklah,aku terasa mcm demam. Dah berapa malam aku tidur lambat buat kerja. Lama-lama mata aku mesti jd macam panda.Tak nak aku. Haha.

p.s: terkantoi something bila tengok handphone

4 comments:

Keylee Daud said...

kepoci tu apa

Anonymous said...

huhuhu i can smeel that s+++. yess u will....................

sayda dino said...

kaylee daud: kepoci tu comment.

anynomous: i will..?

mulut jahat said...

smeel? HAHAHAHAHA bodoh