Wednesday, February 18, 2009

Ringkas tapi Padat

Assalamualaikum.
Hye,apa kabar.

Haha.
Sgt seprais ok??hehe.
Sumpah,aku tak percaya sbb tak nampak ada bayang2 kek pon.
Mmg takde kek,tp tuh aku anggap kek la.
(Pandai korang berlakon)
Kek yg kecil dan terpaksa berkongsi dan berebut2 buat aku letih tp tak apa,sbb aku terharu sgt.Thanx kawan2 ;shuze,ajie,hamster,nani,ecah,wanita,shasha,azeela,etc

Aku ada curik baca inbox shuze,ajie kena belikan ek?
haha.thanx.sedap eventho aku tersiksa oleh hamster.Keji gila berusaha nak comotkan muka aku.Siap ditampar2 lagi.Kau tunggulah balasan dr aku nanti.Masa tu,kau takde weapon dah.


tgk muka hamster.tak payah bgtau,dah bole tau die dengki.



hamster cuba untuk menyerang.mmg nampak ganas.


shuze,ajie (pasangan kekasih) dan alif (rakan)


Azam tahun ni (aku takde azam tahun baru,tp azam ketika birthday instead);

1. jadi lebih cool,sebenarnya waras
2. 4 flat
3. rajin mandi
4. jadi kaya
5. mama pesan-->"kak,baca Quran",ok,aku cuba.



p.s:sesiapa yg belum wish aku lagi,masih belum terlambat.sebelum aku kecil hati.


3 comments:

Iylia said...

Hepi besday Sayda.

Btw, anda telah di tag - sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda". Terima kasih!

sayda dino said...

iylia: aku mcm tak paham. 1;kau ilya skulmate aku tuh ke? 2;mane award tuh?

shuze said...

oi,
sile upload gmba aku yg lbh comel dan sweet.u owe me dat.
sekian