Monday, February 2, 2009

2 individu

entry ni aku tujukan khas buat 2 individu yang aku rase aku dah spoilt life diorang.aku tak mean weh.tp betul kah aku yang ruined life diorang??

individu 1:
aku serba salah sebenanye nak tules,tp aku rase perlu,mane tau die terbace,n tau aku dediket kat die ke..kan?aku tau kau sedih lately nih,tp kau tak boleh give up,tak payah mencari sgt2 ok?biar love dtg sendri,tak payah nak org tuh kategori ape,mcm mane,jenis ape,cantik ke,kiut ke,bia die datang sendiri,sbb aku rase la kan,kalau kau carik sgt, aku takot bende tuh makan kau balek.ok,i care for you,so,plz,dont let 'it' screws u...mcm aku pnah cakap dulu,focus on ur own track je darl,jgn nak play2 around,dah tak sempat,hmm..actually,aku masih ade if kau need somebody to talk to.

individu 2:
aku tatau nak cakap ape kat minah nih,tak paham,n aku mule2 malas nak pusing.tp since aku aku rase agak tercabar ngan kata2 kau yg agak konon2 hikmat and double meaning,so ni aku bidas balik.(sebenanye bahase lembut nya adalah respond..dont get me wrong!).ok,hmm,aku rase kau agak pemarah and pedendamla,ape kate kau terus terang je kat org tuh just like u said u suke org yang stret forward kan?then why dont u just cakap terus je kat aku?aku tau la kau refer kat aku, (well,seb bek aku tak lampi).kalau aku la yg salah bak kata kau kan,serang je la aku,tak payah tuduh aku bukan2 di belakang aku,kate aku pencurik.mak aku tak ajar tuh,and yet,aku tak mencurik,ingat tuh..aku tak mencurik.die datang sendiri,dan kau tak perlu nak berdendam,berair mata segala,like kalau org lain baca for sure die blame aku n kau victimnya.tinggalkan kenangan lama je,aku mmg senang cakap sbb aku tak rasa,kau nak cakap camtuh kan???tak2,sebenanye aku cakap camtuh sbb aku rase u really crossed the line which aku rasa mcm nak mencarut kat kau (plg minimum aku bole buat kat kau,kalau tak aku kene tangkap polis).sori la,aku tau hak kau nak cerita ceriti tuh,tp tak perlu,i repeat,TAK PERLU!

penat aku fikir nak tules ke tak entri yg aku rasa bole buat org terpinga2 (org awam) dan buat individu yg dimaksudkan nih bingung,mereka kah? tp, atleast, aku lega,haha,sebenanye individu2 yg lebih buat aku berfikir sebenarnya.ok la,aku malas nak naik kan darah aku or pening2 kepala lagi,sok nak skolah..hm..i mean,sok ade lecture,so,nak tido,plus mood aku kurang baik malam nih gara2 sikap workholic yg ada pada org kesayangan aku.

15 comments:

masmOna said...

nmpknye sy x tergolong dlm 'org awam' tuh..
sbb cam tau jeh 2 individu tu
saba je la sayda eh..
x yah sakit2 hati..
tdo lagi bagus..huuu~~

sha2samin said...

ehe, i ke individu pertame???
eishhhh...ne ade tercari2..
hahahaha :P

ain si penggemar belacan said...

aku lost..
tergolong dlm org awam..
ke aku yg lampi r..

mezurashi said...

opst..sorry..this is again misunderstood. saye tidak memaksudkan anda. i mean HIM. i hate him. struggling to be my 1st love,pastu saketkan hati dgn cr bengong. but that was our story. which mayb u tatau detailnye. n tak perlula tahu kot. i donow u guys' story. maybe true, he was the one who came to u. dat's y lah i hate him. stupid guy!not bcoz ur bad, but he was the one who betrayed me.tak best pun benci di. tp payah nak lupe ape die buat.
yes, sy mmg sgt beterus terang. tp awak suda slh paham. juge sy mmg pemarah n pendendam. itu kan mmg manusie. just i try to force myself not to be one. tp mmg ssh. n slalu tak jd. my blog is my stories, if u dun like,please dun read or u'll get hurt. padahal bkn maksudkan anda pun. and other than dat, u can comment straight forward in my blog. so dat people yg bace, takkan misunderstood u like u said.tp rasenye, derang tatau pun psl u. N kalo derang tau pun, i wont make they hate u, this is my prob, other tak pyh msk campur.
ok? really tak penah rs nak cari gaduh ngan u. n i never said im good. sejujurnye, sy bkn baek. cume sy tak diajar berbahase kasar kalau tak perlu.
owh, sggh pnjg komen,
maaf kalau menyinggung

Anonymous said...

i've been reading ur blog for along time but i think there is something wrong between u and the other person. macam perang yang tak sudah. is that some thing about love dear? n yg menguatkannya dengan kekewan u yg membalas dan mengasihani u. is that what the way student like u and ur friends think. so narrow and childish. that why they said the malaysian students is just 'mengabehkan duit rakyat yg kononnya akan bayar balik'. u all can just seat in ur comfort room chatting, replying, arguing n write the '0' words. about love.... haloo girl. u ur friends and the other person tuu. mcm emoo i think. haloo it just a man they come they go. and seem like u nie nak tegakkan yg u ar the first of ur bf. ciann sangat i tengok u all. 'berebutkan title first love' hehe.... life is reality, what is that still that. need u 2 maki sampai kene tangkap polis. see that what student like u can do, not using their valuable brain. speak like malaysian student. please dear jangan malukan orng malaysia. u all just..... maybe u all tak derr pendedahan kot just bawah tempurung. so not professional. Bf u u tak tau pun tahh ur boy tengah melayan girl lain. He just nothing I think. Coz I know him walaupun sekejap. See girl if he is the good person why he ask me to be his girl even for short chatting. But don’t worry dear die tak sesuai dengan i. dia just cikgu suwasta plak tu tak derr masa depan n I will be an engineer back hear n one more thing I tak makan duit rakyat mcm u all kat Malaysia. Sesudah le gaduh macam ‘budak bodohh’. Maleh dah nak baca blog u yg so emoo n ur friends too. first2 ingat nak le tau sape girl bf u nie. Mcm best kerr tapi same jerr u ngan bf u ‘Malaysian students’ n so close minded. Mmg u tak ajak pun I tngk blog u tapi as I said I just nak tau mcmm girl bf u tuuu. Heheheh I think this is the last visit 4 ur blog dear I dah tak lalu nak baca blog ‘malaysian student’ like u all tak derr input just garbage. Jagelahh bf u elok2 tapi kalau I sure I tak akan ingin somebody like him. Pity u lucky her. Semoge berjaya menjadi pekerja Malaysia yg makn di suap dan menambahkan populasi rakyat berfikiran kelas ketiga walaupun konon nye aderr degree yg tah2 gi luar dari mlysia dah tak laku.. and to all ur friends hope u all can open ur eye and do something with ur ‘Malaysian student’.

p/s: Malaysian student stand for bebudak yg belajar dlm u kat Malaysia jerr..

ain si penggemar belacan said...
This comment has been removed by the author.
ain si penggemar belacan said...

pergh orang kat atas ni
adakah anda belajar di luar negara?
gile KAGUM aku!
tak penah aku jumpa org belajar kat oversea selain kau
kalau ada pon tak seHEBAT kau
kaula student oversea yang paling open minded..
kaula satu2 nya bakal engineer
kaula rakyat yg paling berpikiran kelas pertama tapi stdent yg kat msia ni hanya kelas ketiga

sebenarnya dari ayat die pon dah tau sape yg berfikiran kelas kelima

"I will be an engineer back hear"

belom jadi pon tpi dah nak look down kat org..
tak payah la weyy

sha2samin said...

wowwy,
panjang2 komen utk kau sayda..
not bad..kalah aku...
hahahahaha...

kpd mezurashi
get a life and move on la..

shafreen,
perghhh, ayat bajet bagus
ingat overseas grad bagus sgt ke??
haih,bloggin tempat luah kn perasaan
so wat??? cmon..
who the hell are u nk judge ppl like dat??
tgk diri dulu la b4 ngate org len
durhhhh~~~

masmOna said...

betul.betul.betul.
shafreen ni mmg x tau malu ar
x sedar diri!!
bajet bagus!!
ingt diri sndri plg hebat!!
euwww..tolong la weh.
sedar diri sket.

sayda dino said...

masmona: sy mmg relax je (walopon ade siket emo)tp atlis sy tak buat onar kat page org. =p

asha:yep u.sha,best ke pegi obesi ar?

ain:lost takpe,jgn menyibuk mcm minah sangke bagus sudaa

mezurashi: sorry.

shafreen:ohhh..engineer...hmm..patot pon bahasa sopan sgt.i like ur comment.jgn la give up nak bace tulisan i lagi.walopon '0' words.i bet u mesti sebenanye sampai skarang pon still curik bace post i n my frens kan?

ain:sabar la ketot.aku ekceli bangga belaja kat malaysia.tiap2 tahun pon bole raya ngan mak.bila2 rindu kat mak pon bole balek umah.aku sayang mak aku.tatau la dia.

asha:hehe.ni lg sorang my fren yg emo tau miss 'oversea student'.jgn main2..dia garang..aummmm (ecah ajar aku)

mas:euww kan??hahaha.mas,bila nak dtg kl?bwk cupcake ntok saye plak~~

mulut jahat said...

"I will be an engineer back hear"

OMG kau belajar kat oversea ke? apasal english kau barai gila? MUET band 1 ke? ke gagal terus? hahaha tipu sial belajar kar oversea HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

u stupid fuck bollock moron mofo.

mezurashi said...

asha : im good..really in very good condition. cumenye telah membuat rakan anda slh paham dengan my entry yg tah ape2. so, abaikan..

shafreen : hello??? sape berebut...siape nak amekla...kalo ko nak pun bley.hohoho btw, im a great student of malaysia. n im proud to be one( wp dah ex hoho)...ahahahhaa kite tak payah trase kalo we're not like wat she said...relax la rakyat malaysiaaaa

yang laen2 : tak berkenaan kot

* jd rajen plak bukak page ko sayda

sha2samin said...

to shafreen,
wpon u kate konon2 xnk bukak blog sayda, im sure u did again..
pliss go to dis link,
there's a 'treat' for u..
hope u liked it!!! :)

http://shashasamin.blogspot.com/2009/02/ape-pendapat-korang.html

Anonymous said...

hahahahahahaha.....
gelak sakan aku bace comment shafreen...

ain bukan alif:ha'ah kan terus tau sape berfikiran kelas kelima...

shuze said...

shafreen,awk..
sudi x nk jd tutor english sy,
awk ni mcm hebat, blaja kt obesi, pstu once u r BACK HEAR jd engineer plak tu..
kagom sy,
sy ni org kg je,student mlesia plak 2,
tlg ye awk, sy xnk jd narrow minded, nk jd open minded cm awk.
pliss,
sekian trime kasih