Wednesday, April 9, 2014

CHECKLIST - NEW BORN

Hai, sekarang asyik menghabiskan masa tengok barang baby online. Boleh? Bukan sebab aku kaki online shopping pun tapi aku dah malas nak jalan jalan sebab cepat penat. Maka nya, shopping atau window shopping secara online adalah cara nya. Macam dah 80% complete. Tak jakun pun, tapi teruja lah setiap kali bangun tidur mata yang jeling jeling ke arah longgokan barang baby yang bakal lahir ini ye. Haha. Jakun lah jugak sebenarnya. Feeling emak emak lah tu. Nak complete kan cepat bukan sebab gelojoh (walaupun excited) tapi sebab fikir kan hafiez yang mungkin gabra nanti kot kot sudah ada alarm nya. Dia gabra, dan aku lagi lah masa tu gabra tetek -gabra paling angker. Okay lah, dah merapu. Angkat tangan ramai ramai, dan doa kan saya ye, insyaAllah, lagi 2 bulan.


 

Bila ukur ukur stokin baby, rasa comel nya! Macam perasaan aku nampak kucing comel!!!
muat ke ni dik kaki awak?
Hehe, chow da mow!

No comments: