Monday, October 22, 2012

Little India

Sepanjang sabtu hari tu aku memang meliar sementara tunggu bola. Mengisi masa lapang sampai ke klang. Nak feeling berada di bangalore sikit. Hihi. Sebenarnya nak survey baju untuk annual dinner damini nanti. Hum aapke chupke sanam (nak nampak cantik kena lah banyak buat study) Haha!

Little india. Semua ada. Saree, punjab, rambut pelesu, gelang tangan, gelang kaki, manisan, shah rukh khan, rani, devdas haha, semua ada. Tuk tuk je belum ada. Terus terang, memang aku teringin nak pergi negara suasana macam ni haah salah satu nya sebab aku tak putih sangat hahaha. Tak ada lah, sebab memang dah dilahirkan sebagai anak gadis comel yang suka manik manik, kilat kilat dan warna warni selain aku masa sumbangsih dulu selalu menari untuk pertandingan mod dance, menari hindustan pun dikira modern dance ye. Setiap kali menari, orang kata macam nampak bayang bayang aishwarya rai gitu. Ha ha ha.



Kau tengok kak ika, eh mahima chaudry. Senyap senyap pergi sana dan terai baju. Chori chori, chupke chupke.



Dan aku, sedang syiok terai rambut pelesu kajol, raj malhotra skodeng dari celah pintu.

p.s: miss my man so muchy muchy!

No comments: