Wednesday, July 27, 2011

ai ai aipod

Sabtu ahad hari tu, damini corporation tempat kawe kerja sejak dua tahun yang lalu sejak habis final exam sejak mula mengenal erti pegang duit hasil sendiri buat family day. Tahun ni kalau bercakap sikit sikit keluar asap dari mulut. Mulut biru biru seiring dengan warna anak mata aku. Tangan gigil gigil menahan sejuk. Perut asyik memulas sebab jakun makan strawberry tak henti henti. Indah nya Cameron Highlands.

Bukannya peduli sangat pun nanti pening ke tak naik bas pergi sana. Tak peduli. Lagipun dah terbiasa travel naik bas. Anak perantau lah katakan. Sampai sampai semua gigih buat raptai untuk persembahan malam tu. Mak macam biasa, tamak. Semua aku nak. Aku lah MC aku lah berlakon aku lah catwalk aku lah menyampuk menyahut orang menyanyi. Haha. Poyo poyo.

Kalau tahun lepas, dengan mendabik dada aku membawa pulang sebiji vakum. Tahun ni, aku dapat aipod. Weehoo. Ni sekarang tangan aku berpeluh sebab asyik pegang pegang gadget baru. Selamat tinggal 'lelaki berjalan', aku dah lupa daratan.

nampak tak budak kaler pink tu, geram tau tak ?

gafar nak suap aku *blushing*

antara peserta pakaian beragam lelaki

"150 dirham, 150 dirham", cubaan shahmie nak menjual marjinah marjinah


aku dengan ya habibi kakandaku, afendi


hilang pedoman





ni family day ye, bukan party op2


pow gafar, siapa suruh menang grand prize

ai dengan boik boik

Bukan nak cakap apa lah, secara overall, aku rasa department aku syok sendiri. Berjaya menakluk keseuluruhan majlis. Haha. Macam mana bos, macam tu lah anak buahnya. Hehe.


p.s: dah ada tiket malaysia vs singapore. weeehooo

No comments: