Tuesday, September 15, 2009

Duit raya untuk adik2 saudara

Kecil ke besar ke, aku rasa sama je perasaan teruja nak beraya tu. Lebih2 lagi la kali ni aku beraya sudah tak dapat duet raya, malah kena bagi lg. wtf?? hahaha. Semua budak kecil tak elok pegang duet banyak2. Lagipun, nanti takut kena culik pastu penculik tu untung dapat sekali duet raya yang aku kasik tu. Berdebar2 menanti saat2 perlu bagi duet raya kat budak2 ni, buat aku tak tenteram bekerja. Berapa perlu bagi? Macam mana gayanya ah? Aku taknak la bila sudah mula bagi duet raya aku nampak mcm makcik2 la pulak. Perlu bersalam dan diorang ckp kata2 mintak maaf ke? Aiseh, lepas tu nak bagi sorok2 ke terang2? Kalau bagi sorok2 kata aku minah kedekut pulak taknak bagi 'stranger' duet raya. Ah, dah sah2 la aku perlu kedekut. Kalau bg terang2 takut diorang bukak sampul duet raya terus kutuk sbb isinya sikit. Malu lah aku dpn makcik2 dan pakcik2 aku. Hahah. Bingung gila weh..Isu duet raya yg buat aku nervous (merepek gila). Aku perlu nampak cool dpn adik2 sedara aku yang lain. Diorang semua kecil lagi, so aku perlu nampak 'indah' sentiasa dpn diorang. Bukan nampak atau di'cop' kedekut. Hina gila. Tp, dalam masa yg sama aku nak berjimat sbb aku nak beli jacket TOPSHOP. Ye, itu sebenarnya yg buat aku sakit kepala ni.

Aku hope gila diorang kata "Mamal, tak payah bagi la, kitorang tak suka duet." Yahuuuu!!


p.s: Aku nak bagi sorang RM5 je. Cakap banyak aku ambil balik. Fullstop.

1 comment:

ain si penggemar belacan said...

jgn harap la weh kitorang nk cakap tak suka duit..
rm5?aku nak hasut nina,mira n daniel suh mintak ko byk2!