Monday, September 14, 2009

forgive or forget?

Dah 2-3 malam aku tak boleh letak-kepala-saja-terus-tidur. Ceh, aku tak suka betul rasa tak cukup tidur mcm sekarang. Mata aku yg dah sedia ada eyebag makin menyerupai panda. Benci betul. Tapi tak apa, aku tau byk benda yg keep on bothering aku sekarang ni. Lagi2 dah nak hari raya dan lagi2 dah 2 tahun lebih bersama. Lagi2 juga aku sudah pandai gila hidup berdikari. (apsal mcm poyo?)

Bila ada orang buat salah, aku sebenarnya tak sure 'aku dah lupa dan maafkan' atau 'masih ingat tapi sudah maafkan' atau 'sudah lupa tapi tak maafkan pun'. Kadang2 aku rasa mcm dah maafkan sekali dgn mcm dah lupa. Tapi, bila buat lagi salah sama, aku jadi nak mengungkit. Automatically, aku jadi bukan pemaaf. Ok, aku pun pening. Haha.

Sekarang, aku dah penat. Penat gila. Tak kuasa dah nak jaga sebab selama ni aku rasa aku over do it.

1 comment:

Anonymous said...

"forgettttttttt"