Wednesday, December 17, 2008

Premenstrual Syndrom



Kenape aku jd ahli medik tetibe?
Nak becakap psl bende2 kesihatan nih???
Sbb sebenanye aku kempunan nak belaja jadik doktor.
but yet, tersalah amek bidang.
Teramek lain,enjin.

ceh,tadela..
sebenanye aku tgh PMS(kat atas tuh).
menyeksekannnn.
tp kadang2, aku kagum ngn diri sendiri,cane aku bole handle that sickening tuh hampir every month,
(which means,aku kdg2 terlepas dr PMS).
mmg perit dan jerih.
kesakitan die aku tak reti nak explen cane,
korang2 yg ade experience PMS tuh tau la cane rasenye.
eventho aku tau saket beranak mungkin jauh lebih saket.
tp tak tipu,period itu seksa...


camnilah agaknye muke aku time PMS

bukannye ape, plg aku kesalkan is,aku akan amuk pade sesape je kat sekeliling aku.
haaa.mcm semalam, tak pepasal la plak sbb zaid tetido after balek keje, aku berang kat die,then marah.sian.

Hm..aku tanak sediakan post ni, sekadar bual2 kosong seperti biase yg tade input,so aku selitkan sikit maklumat yg aku jupe td(sbg alternatif buat aku lupe pade kesakitan aku)


semua yg aku alami sekarang nih






agak susah menjadi pompuan.
tp aku syukur sbb at least jd kaum cam aku nih bole melaram,
pakai mekap,kasut tinggi,gaun,barang kemas segalaaa.
kan?


p.s: aku rindu plak kat kawan2 aku.
ni gamba mase jumpe elly after about 4 years tak jumpe.
p.ss:elly,kamu maken sexy =p

2 comments:

Anonymous said...

babi aku benci gamba ni.

sayda dino said...

pesal?
sbb gamba rumet kau tade ke?
yela2,kang aku tampal.