Saturday, November 29, 2008

Ummphh, lazatnye!!

Started from last week,
aku dah notice satu keajaiban dan keenakan satu minuman nih.
Minuman ni bukan sahaja lazat tetapi berkhasiat.
Penuh dgn krim tp fat free.

Bile minuman tuh menyentuh je bibir, rase seperti terapung2.
Bile sampai kat lidah pulak, rase seperti dah terbang2 sikit.
Bile je sampai tekak, mmg konfem dah berterbangan.

Krim yang penuh kelembutan,
dan campuran sebati oleh susu rendah lemak, buah-buahan terpilih & ape tah lagi..
mmg menyegarkan wooo

Agak merugikan bile realize kenikmatan minuman tuh lambat.
Rugi!! Aku jd tension bile jd manusia ketinggalan ni!
Tp tak apa,asalkan sempat rase..
Pasnih, takmo air lain dah.
aku akan cr yg:

1. sedap
2.rase berterbangan
3.tak menggemukkan
4.lembut
5.murah
6.packaging cantik
7.menggembirekan
8.nampak bergaye bile minum
9.nampak seperti wanita sihat bekerjaya yg gempak
10.menyihatkan

air nih la.

YOGURT BLISS







p/s: hopefully zaid bace n belikan aku.umppphhh,lazatnye!!

8 comments:

sha2samin said...

bodo la post kau nie
tp xpe, aku layan kn aje
hahaha

antare byk2 perise bliss tuh,
mane plg sedap???

sayda dino said...

tatau..so far sume aku suke except tropican mix fruits tuh..rase konfius

Anonymous said...

mmg bodo post ko ni.cam sial je.btw.ko mmg or yg sentiase ketinggalan ditelan dek zaman.tak mcm aku.edvan.

sekian,terima kasih.

Anonymous said...

eh?you punya air kesukaan sama dgn i la..theheethehe..

Anonymous said...

wua...teh susu...ops..slah..teh O'... dh mnum yogurt drinks seyh.........hik3....=)

ain si penggemar belacan said...

pasni gi kedai..air tema satu!

orkedhana said...

strawberi plg sdap!! =p

sayda dino said...

to hana: saye suke blackcurrent