Friday, November 7, 2008

sengkek

apesal aku asek sengkek nih
tak habes2 tak cukop duet

maxis yang memeningkan juge salah satu masalah utama

nak makan tp kene jimat sbb pasnih akan ade satu occasion penting,
hmm,takkan taknak wat pape lak...

yg pentingnye,wallet aku semakin nipis n bank account aku semakin menghampiri kosong...
aku nak keje sambilan la,tp nak keje ape..

sape2 yg terbace,sile hulur kan siket bantuan,aku nak mintak mak,malu

p.s:mintak2 mak aku terbace..mak aku pandai gune tenet ke?

4 comments:

Doly John said...

Mane aku nak letak link page colour2 neh..

Letak cni je la ekh..

http://www.thecutestblogontheblock.com

Anonymous said...

Wah...tak hairan tadi I nampak u tunggu orang keluar dari bank...siap siap nak pi rompak daaa....

wahahaha... u boleh tanya en.said tengok dia ada gaji bagi timbalan lab assistant tak? wahahahaha

Ini dia blog aku yang sempoi

my name is Ain said...

keje part-time kat fast food restaurant..huhu..

mulut jahat said...

soi aku pun miskin. aku ada saman berjumlah rm720. tolong bayarkan pls.